• Hello guys,

    Ik ga dus naar Graspop (voor het vijfde jaar, jaja), en ik vroeg me af of jullie er ook heen gaan. Als je me daar wil ontmoeten, dan stuur je maar een pb'tje, en dan kunnen we even nummers en e.v facebooks uitwisselen enzo. Cthulhu en Synyster ga ik sowieso al meeten ouwe. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    hm, vorig jaar mocht ik niet.. toen zei ze je mag volgend jaar wel misschien. herrrrrrp. maar er komen niet echt awesome bands volgens mij.

    hmm.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    hm, vorig jaar mocht ik niet.. toen zei ze je mag volgend jaar wel misschien. herrrrrrp. maar er komen niet echt awesome bands volgens mij.

    hmm.

    De line-up is dit jaar inderdaad een tikkeltje minder ouwe. Maar sowieso ga ik voor Judas Priest en Avenged. En natuurlijk nog wel meer, hahah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nope, ik ga al naar Keltfest. Sorry ouwe. :3 Sorry, ik kon het niet laten!:'D


    everything, in time

    Ik mag niet van mijn ouders ):


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    LastCaress schreef:
    Ik mag niet van mijn ouders ):

    Ah, damn, da's echt gay, ouwe. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik mag niet, sorry (:
    Ik wou echt heel graag.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Not going :]


    No growth of the heart is ever a waste

    muh, ik kan niet. Nog steeds examens dan. Echt balen, maar Disturbed kom niet meer, dus vind ik het al ietsje minder erg en Bullet komt naar Pukkel dus kan ik die daar zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga normaal de zaterdag met mijn nonkel. Misschien zie ik je daar wel (wbw)


    Never run out of reasons to smile...