• Mijn hele linkeroordopje zit onder het oorsmeer! Ik wil nu meteen nieuwe oordopjes voor mijn Ipod (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    JongEnBlond schreef:
    't is je eigen toch, ik bedoel, dus eigenlijk ben je nu vies van jezelf? En misschien is het een stiekeme hint dat je je oren eens schoon moet maken? (nerd)

    Uuuuh het is normaal hoor als je oorontsteking hebt dat er vocht en oorsmeer uitloopt :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Uuuuh het is normaal hoor als je oorontsteking hebt dat er vocht en oorsmeer uitloopt :o

    En het is dan niet normaal dat je oordopjes in doet ouwe. U mad?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    (...)
    En het is dan niet normaal dat je oordopjes in doet ouwe. U mad?

    Ik wil gewoon muziek luisteren hoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon muziek luisteren hoor.


    Dat kan ook met gewone speakers of een degelijke koptelefoon. Oordopjes zijn slecht voor je en zéker met oorontsteking, want dan zijn je oren nog gevoeliger voor harde geluiden (van dichtbij).


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Dat kan ook met gewone speakers of een degelijke koptelefoon. Oordopjes zijn slecht voor je en zéker met oorontsteking, want dan zijn je oren nog gevoeliger voor harde geluiden (van dichtbij).

    ooh okee. maar het enige waar ik speakers op heb is mijn laptop. en mag maar 2uurtjes per dag computeren dus....


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    ooh okee. maar het enige waar ik speakers op heb is mijn laptop. en mag maar 2uurtjes per dag computeren dus....


    Dan kun je in ieder geval beter een koptelefoon nemen dan oordopjes en van een goede kwaliteit.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Volgens mij heb je daar volledig zelf voor gezorgd?

    Waar komt die dan vandaan? :s


    Where there is a sea there are pirates...

    1 woord:

    GADVERREDAMME


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    1 woord:

    GADVERREDAMME

    En waarom deel je die informatie met ons...
    Ik heb oordopjes van de blokker, €1.50 en ze doen het prima. :'D

    'smakelijk'
    iel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Bah xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Veritas schreef:
    Haha, leuk om te weten x']


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het nieuws waar ik al zestien jaar op zit te wachten _O_


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.