• forumonderdeel dan ook weg? Want dat mag niet )= *trieste bui*

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik denk het niet hoor. De fans zullen tenslotte ook niet zo maar weggaan. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Dat denk ik niet. Je hoort nu al een lange tijd niets meer van Tokio Hotel, dat forumonderdeel staat er ook ngo steeds :]

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Denk het niet,er kan nog steeds over gepraat worden.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Harry Potter zal nooit voorbij gaan. Hij en zijn verhaal leven altijd voort in de harten van echte fans <3

Happy Birthday my Potter!

Ik denk het niet.
    Je kan nog steeds over de boeken en films praten, toch? ^^

BloodyGum schreef:
    Harry Potter zal nooit voorbij gaan. Hij en zijn verhaal leven altijd voort in de harten van echte fans <3

It's going to be difficult, but not impossible.

BloodyGum schreef:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

BloodyGum schreef:

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

BloodyGum schreef:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Natuurlijk niet!! ;)

Life is hard and then we die

Harry Potter blijft leven ook al zijn de films gedaan. :3

Let the Night embrace you

PUKKELxDING schreef:
    Natuurlijk niet!! ;)

Haha pfieuw =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Neeeee, want wij blijven toch ook altijd fans :)

Alis volat propriis

Neee, als twiligt weg is of Bieber dood is gaan de forums ook niet weg hoor ^^

=

xRidiculus schreef:
    Neee, als twiligt weg is of Bieber dood is gaan de forums ook niet weg hoor ^^

over die laatste valt te discuteren (A) sorry kon ik absoluut niet laten liggen xD

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3