Disorder 9.
You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (22)
Kut voor hem. Ik had een vriendin en die was.mishandeld door haar vader, ook altijd blauwe plekken enzo... zoals iedereen al zegt, praten misschirn?
1 decennium geledenawh arme jongen toch ;(.
1 decennium geledenWat erg....
1 decennium geledenBegin gewoon eens een gesprek met hem, hij stelt het op prijs, zeker weten! Begin niet over zijn wonden, niemand wil over zijn wonden praten.
1 decennium geledenBegin gewoon met, Hey, jij zit bii mij toch op school? Ik heb je wel eens gezien!
Je kunt heel iemand zijn dag een van de fijnste dagen ooit geven, door alleen maar met diegene te praten, uit ervaring.
Mijn Hazza-look-a-like, lijkt alleen op hazza, maar heeft een vreselijke persoonlijkheid. Scheld met kanker, is een ongeloofelijke racist, en doet stoer bij zijn vrienden. Als hij alleen is doet hij wel normaal, zo raar!
Er zit ook een Harry look-a-like bij ons op school. Hij wordt niet gepest of iets dergelijks, maar hij voelt zich overduidelijk niet thuis tussen alle jongens waar hij mee omgaat. Hij leunt meestal maar een beetje tegen de muur met een sombere blik, alleen en eenzaam, terwijl zijn vrienden allemaal zoenen en dollen met hun Barbiepop-slet-vriendinnen. Het is een lieverd, maar het erge is dat niemand dat wilt inzien..
1 decennium geleden