Disorder 9.
You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (22)
OOOH, misschien moet je met hem praten? zorgen dat hij je vertrouwd? Dan weet hij dat hij er niet alleen voor staat (wat het ook maar is)
1 decennium geledenOoooooh en verder met je verhaal
The poor child... Just like you. Maybe you should chat a little with him. If he's in the same train, maybe you can ask him to go to school together and talk a little. Maybe he'll open his heart, maybe he won't... It's at least worth a try, don't you think? Maybe he knows what you feel, maybe you can help each other. A lot of maybe's. Maybe this, maybe that, maybe you're alive tomorrow, maybe you aren't. A lot of doubts, only one way to know. Just give it a try...
1 decennium geledenAnd besides that, I love this story. Not in the way I love other stories, but I do love it. I really love. I feel comfortable, familiar, when I read it. You make me feel comfortable about all my problems. Thank you.
Je zou inderdaad eens tegen hem moeten proberen praten. Misschien dat dat helpt voor hem.
1 decennium geledenEn meisje, je moet niet zo denken, iedereen heeft moeilijke periodes en ik ben zeker dat die bij jou ook goed komen. Life's a bitch, dat weet iedereen, maar tegen bitches moet je je verweren <3
Ga naar die harry lookalike en praat een tojdje met hem! Als je vaket met hem praat dan worden jullie snel vrienden en misschien meer! Teehee! Als je met hem praat weet hij vast dat hij niet de enige is met problemen en dan meer vrienden maakt! Net als jij!
1 decennium geledenEr zit een soort van Hazza look-a-like bij mij in de klas, maar hij is echt zo irritant!
1 decennium geledenEnne, ga anders eens praten met die jongen. Misschien dat hij je vertrouwt en dat jullie vrienden worden?