Foto bij Hoofdstuk 9

Nog even een gelukkig Nieuwjaar!

Niall Horan P.O.V.

'Hé Samantha, zou jij met Liam even...eh...boodschappen willen doen?' vraag ik aan haar. 'Oké, maar...Oké' zegt ze en ze staat samen met Liam op om naar de supermarkt te gaan. Voor Liam uit de keuken verdwijnt knipoogt hij nog naar me. Ik begin met praten als ik de deur dicht hoor slaan. 'Wat zijn die roddels precies?' val ik meteen met de deur in huis. 'Dat je bent gezien met een meisje en dat ze denken dat het je vriendin is' zegt Louis. 'Dit is erg...' zucht ik. 'Ik weet niet hoe Samantha hierop gaat reageren' ga ik verder. 'Ik denk dat je het er met haar over moet hebben en vragen wat zij wil' bemoeit Zayn zich ermee. 'Ja, maar ik ken haar pas een paar dagen' zucht ik. 'Ik vind wel dat je het haar moet vertellen' zegt dan ook Harry. 'Maar...blijven jullie er dan wel bij?' vraag ik een beetje aarzelend. 'Tuurlijk mate' stelt Zayn me gerust. 'Wanneer vertel je het er?' vraagt Harry. 'Morgen...' zeg ik aarzelend. 'Je moet het niet blijven uitstellen, doe het zo als ze thuiskomt' stelt Harry voor. 'Oké dan' zucht ik. Op dat moment hoor ik de sleutel in het slot en meteen schiet ik in de stress. Nu moet ik het vertellen...

Reageer (16)

  • Itsinhis1DNA

    Iets minder 'attitude' mag wel hoor!

    1 decennium geleden
  • Imfine

    Love you too babe! But can you write another chapter for our story now? Our fans are waiting....

    1 decennium geleden
  • Itsinhis1DNA

    Nee weet je wat, ik bel meteen een gekkenhuis voor je. Die psychiater kan waarschijnlijk toch niet veel meer doen....

    1 decennium geleden
  • Imfine

    For yourself. I think thats a good idea. Well done, you're going forward. I'm proud of you. (lol)

    1 decennium geleden
  • Itsinhis1DNA

    Oke Sarah......
    Ik ga nu de psychiater bellen....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen