Foto bij Hoofdstuk 9

Nog even een gelukkig Nieuwjaar!

Niall Horan P.O.V.

'Hé Samantha, zou jij met Liam even...eh...boodschappen willen doen?' vraag ik aan haar. 'Oké, maar...Oké' zegt ze en ze staat samen met Liam op om naar de supermarkt te gaan. Voor Liam uit de keuken verdwijnt knipoogt hij nog naar me. Ik begin met praten als ik de deur dicht hoor slaan. 'Wat zijn die roddels precies?' val ik meteen met de deur in huis. 'Dat je bent gezien met een meisje en dat ze denken dat het je vriendin is' zegt Louis. 'Dit is erg...' zucht ik. 'Ik weet niet hoe Samantha hierop gaat reageren' ga ik verder. 'Ik denk dat je het er met haar over moet hebben en vragen wat zij wil' bemoeit Zayn zich ermee. 'Ja, maar ik ken haar pas een paar dagen' zucht ik. 'Ik vind wel dat je het haar moet vertellen' zegt dan ook Harry. 'Maar...blijven jullie er dan wel bij?' vraag ik een beetje aarzelend. 'Tuurlijk mate' stelt Zayn me gerust. 'Wanneer vertel je het er?' vraagt Harry. 'Morgen...' zeg ik aarzelend. 'Je moet het niet blijven uitstellen, doe het zo als ze thuiskomt' stelt Harry voor. 'Oké dan' zucht ik. Op dat moment hoor ik de sleutel in het slot en meteen schiet ik in de stress. Nu moet ik het vertellen...

Reageer (16)

  • SomeNights

    of er komt iemand anders binnen... alleen liam, hij heeft Samantha het huis uit gegooit omdat hij jaloers is op niall. dat ziet er dan dus ongeveer zo uit:

    Op dat moment hoor ik de sleutel in het slot en meteen schiet ik in de stress. Nu moet ik het vertellen...
    "liam? waar is Samantha?" hij kijkt naar de grond "het spijt me niall..." "heb je haar vermoord?!?" "nee natuurlijk niet!" hij komt wat dichterbij, zodat hij me bijna raakt. "ik... ik was gewoon bang dat... je haar leuk vond en...." ik kijk hem verwachtingsvol aan "ik wou je niet verliezen..." "liam je blijft altijd mijn beste vriend!" "dat bedoel ik niet... ik denk dat ik... dat ik je leuk vind niall..."
    "OMG IK JOU OOK WIL JE MET ME TROUWEN??"


    nee sorry ik verveel me.... ik vind Samantha hartstikke coowl en ze mag het huis niet uitgezet worden GO SAMANTHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen