Foto bij Chat Twenty-Two

Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens :)

DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (78)

  • Dutchie

    Volledige naam: Anouk Emily Jones

    Geboortedatum (+leeftijd): 24 juni 1994, 18 dus xD

    Uiterlijk (beschrijf in drie regels):
    Ze heeft lang bruin haar tot ongeveer haar middel met een beetje slag er in en haar ogen zijn helder blauw. Ze is ongeveer 1.75 lang en heeft een door de licht door de zon gebruinde huidskleur.

    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte)
    Goed

    1. Ze is altijd super vrolijk en hyper en ze probeerd dan ook echt te genieten van het leven. Ze is vaak wel een heel erg druk bij mensen waar ze zich thuis bij voelt. Daardoor maakt zo ook snel vrienden.

    2. Haar grote passie is dansen en ze kan zich daarin dan ook helemaal uitleven. Ze danst meestal in de stijl HipHop of Streetdance maar ook in de andere stijlen kan ze zich voledig uitleven zolang ze er maar haar gevoel in kwijt kan.

    3. Ze probeert anderen altijd te helpen en kan er echt apsoluut niet tegen als ze iemand verdrietig ziet en probeert ze dan ook snel te helpen.

    Slecht

    1. Ze wil altijd haar zin krijgen, daardoor kan ze soms nog al door dramen en ze kan er ook nog dagen mee zitten als ze haar zin niet krijgt.

    2. Ze heeft een hele grote fantasie daardoor speeld er elke seconde wel weer wat anders in haar hoofd af. Dat is dan ook de rede dat ze zich niet lang op een ding tegelijk kan consentreren en heel snel afgelijd raakt.

    3. Ze is heel snel onzeker over zichzelf en is bang over wat anderen van haar denken.


    Zayn of Niall: NAILLER

    Extra:

    Ze heeft een tweelingbroer, Max die echt heel veel op haar lijkt. Het enige verschil is hun haar lengte en hun geslacht maar daarnaast zijn ze zowat identiek. Als er iets met Max gebeurt kan Anouk dat voelen en andersom. Ook delen ze samen hun grote passie voor dansen.


    ps. Ik wist niet of ik het nog kon ik vullen want ik lees vandaag voor het eerst je verhaal, en het is trouwens echt geweldig zo leuk, maar het leek me in ieder geval dus leuk om ook nog een karaker te bedenken. Het zou heel leuk zijn als je hem gebruikte. xx

    1 decennium geleden
  • Picadilly

    geen idee ofje er nog iets kan mee doen ;d...
    Volledige naam: Emma Alli Pepper
    Geboortedatum (+leeftijd): 28 april 1995 dus 17, 18 worden
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels):Emma heeft blonde, lange,krullende haren en blauwe ogen. ze heeft een infinite-tekentje op haar linker ringvinger getatoeëerd en ze is ong 1m70 groot.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): +:ze is lief, grappig en fun to be with -:koppig, roept gigantisch veel als ze kwaad is en ze heeft een enorm ochtendhumeur als ze niet vriendelijk wordt wakkergemaakt ;d
    Zayn of Niall: zayn ;D
    Extra: ze houdt van pianospelen, wat ze ook tamelijk goed kan en zingen(van mindere kwaliteit ;d). ze houdt van voetbalspelen en gamen.

    1 decennium geleden
  • Curlylove

    Volledige naam: Vera Roelands

    Geboortedatum (+leeftijd):27-06-1998 (14)
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): middellang, stijl, licht bruin haar, groene ogen met bruine vlekjes, slank maar klein (1,65)
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Goed:
    1. Aardig tegen iedereen.
    2.Vind alles grappig, en is bijna altijd positief
    3. FOOD!!!! (geen idee ofdat eigenlijk wel een goede eigenschap is, maar dat boeit niet. eten is te lekker om te laten staan. behalve als het vies eten is maar dat is logish :P)
    4. nog eentje extra, ze kan heel goed shoppen haha
    Slecht:
    1. Verlegen
    2. Vaak afwezig door dagdromen en zulke dingen
    3. Soms iets te obsessed with 1D

    Zayn of Niall: Nialler of Bradford bad boi, cant choose. They're both perfect

    Extra: Haar droom is om later van haar hobby haar beroep te maken, namelijk dansen.
    xx hoop dat je er wat aan hebt en dat ik er niet te laat mee ben.

    1 decennium geleden
  • TR0PICAL

    Volledige naam: Mayra Gabriella (Ik wil niet mijn echte achternbaam gebruiken weet je ._. )
    Geboortedatum (+leeftijd): 15 jaar , 9-april, 1997
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): donkere huid, half lang zwart krullend haar, zichtbare rondingen
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    goeie; grappig, gek en aardig
    slechte; eet te veel (Maar ik ben niet dik), te veel praten, lui
    Zayn of Niall: Niall ^^
    Extra: Ik ben net als Niall altijd honger ^^

    xx

    1 decennium geleden
  • Love5sos

    Volledige naam: Berber Mia Jones
    Geboorte datum: 21 mei 1994
    Uiterlijk: lang blond haar, blauwe ogen, 1.68 lang, niet te dik, niet te dun
    persoonlijkheid: (3 goede en 3 slechte)

    -heeft humor
    -lacht altijd
    -staat altijd voor haar vrienden en famillie klaar

    -onzeker
    -koppig
    -trekt zich veel aan wat andere van haar denken

    zayn of niall: nialler natuurlijk! (H)
    extra: ze is gek op chocolade koekjes, heeft een hekel aan chagarijnige mensen die niet van het leven genieten, ze is super duper gek samen met haar beste vrienden, maar als je haar nodig hebt is ze er voor je. Ze weet altijd wat te doen of te zeggen waardoor je je beter voelt. Soms doet ze wel domme dingen, eerst doen, dan pas denken is één van haar levensmotto's wat niet altijd goed afloopt. Ze geniet van het leven, en probeert altijd alles juist te doen.

    Hoop dat dit goed is en dat ik niet te laat ben xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen