Vorige keer:
‘Denk je niet dat ze misschien model zou kunnen worden of zo?’ vraag ik dan.
‘Model? Pff, dat weet ik niet, hoor. Ik zal dat wel eens vragen aan Katja, als we terug op tour gaan, volgend jaar’, mompelt hij, waarna hij zich omdraait.
‘Wat? Dat is toch veel te lang? Dit is misschien een nieuwe toekomst voor haar’, zeg ik. Een luid, té luid, gesnurk stijgt op uit het kussen, waarin Bill zijn hoofd verbergt. ‘Hufter’, mompel ik, waarna ik de kamer verlaat.
‘De deur!’ roept hij nog. Ik draai me om en steek mijn middelvinger op.
‘En wat ben jíj aan het doen?’ hoor ik vanachter me komen. Ik draai me om en zie Vera me aankijken.
‘Naja, dat zie je toch’, antwoord ik, redelijk bits. Ik stap haar voorbij en ga de kamer binnen.
‘Het is niet omdat Bill je humeur om zeep heeft geholpen, dat je daarom pissig tegen mij moet doen’, zegt ze.
‘Sorry, schat’, zeg ik, terwijl ik naar haar toe stap en haar vast pak. ‘Kun je me het vergeven?’ vraag ik dan. Ze legt haar wijsvinger tegen haar lippen en lijkt na te denken.
‘Nou oké dan, omdat je zo schattig keek’, antwoordt ze.
‘Hoe keek ik dan?’ vraag ik. Ze lacht vertederend.
‘Een beetje scheel’, antwoordt ze dan. Met grote ogen kijk ik haar aan. ‘Hey, kijk niet zo. Het was echt keischattig’, lacht ze. Ik grijns en kus haar. Ik kus haar, zoals ik haar nog nooit gekust heb. Ik raak haar aan, zoals ik nog nooit eerder gedaan heb. Maar ik geniet, net zoals altijd.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • HLoves1D

    snel verder

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    Super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    weereens superr!
    snel verder meis!




    xx Kaar!

    1 decennium geleden
  • Confession

    Ohmygosh snel verder gaan ö
    x3

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    WEITER WEITER WEITER!!!

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen