Vorige keer:
‘Denk je niet dat ze misschien model zou kunnen worden of zo?’ vraag ik dan.
‘Model? Pff, dat weet ik niet, hoor. Ik zal dat wel eens vragen aan Katja, als we terug op tour gaan, volgend jaar’, mompelt hij, waarna hij zich omdraait.
‘Wat? Dat is toch veel te lang? Dit is misschien een nieuwe toekomst voor haar’, zeg ik. Een luid, té luid, gesnurk stijgt op uit het kussen, waarin Bill zijn hoofd verbergt. ‘Hufter’, mompel ik, waarna ik de kamer verlaat.
‘De deur!’ roept hij nog. Ik draai me om en steek mijn middelvinger op.
‘En wat ben jíj aan het doen?’ hoor ik vanachter me komen. Ik draai me om en zie Vera me aankijken.
‘Naja, dat zie je toch’, antwoord ik, redelijk bits. Ik stap haar voorbij en ga de kamer binnen.
‘Het is niet omdat Bill je humeur om zeep heeft geholpen, dat je daarom pissig tegen mij moet doen’, zegt ze.
‘Sorry, schat’, zeg ik, terwijl ik naar haar toe stap en haar vast pak. ‘Kun je me het vergeven?’ vraag ik dan. Ze legt haar wijsvinger tegen haar lippen en lijkt na te denken.
‘Nou oké dan, omdat je zo schattig keek’, antwoordt ze.
‘Hoe keek ik dan?’ vraag ik. Ze lacht vertederend.
‘Een beetje scheel’, antwoordt ze dan. Met grote ogen kijk ik haar aan. ‘Hey, kijk niet zo. Het was echt keischattig’, lacht ze. Ik grijns en kus haar. Ik kus haar, zoals ik haar nog nooit gekust heb. Ik raak haar aan, zoals ik nog nooit eerder gedaan heb. Maar ik geniet, net zoals altijd.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • CouchPotato

    Oeehh jij moet super snel verder!!
    Tom moet echt zo gaan winnen!!
    Anders dan neem ik het van hem over
    En dan sla ik die gast helmaal in elkaar
    Even ter informatie
    Ik ben 1.57 en ik ben nog slapper dan een kip
    En geloof me, dat zegt heeel veel!!
    Maar dat maakt niet uit
    Zijn slechts kleine details
    Ik sla die Egon gewoon in elkaar!!
    Van je pief poef paf MUWHAHAHAHAHA
    Ondertussen staat dan natuurlijk ook het liedje kung fu fighting op
    En dan beweeg ik zo helemaal op het ritme van de maat
    En uiteindelijk ben ik de superheld ^^
    Maare even een vraagje
    Die mensjes kwamen toch uit België of niet?
    Ik dacht dat ze slechts op vakantie waren...
    Maar ga maar snel verder!!
    x Eline

    1 decennium geleden
  • PaperHearts

    ÖÖÖ
    Snel verder!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen