Vorige keer:
'Het volgende is Glühwein, letterlijk gloeiwijn. Om Glühwein te maken, wordt rode of witte wijn verwarmd met kaneel, kruidnagel, steranijs en citrusschillen, en eventueel gezoet met suiker of honing. Glühwein heeft een alcoholpercentage van ongeveer 13%, hoewel kant en klare Glühwein ook verkocht wordt met een percentage van 8,5. Deze is dus met 8,5 %', legt Egon uit.
'Wow, jij bent een kenner', zeg ik dan. Hij glimlacht. De barman zet de, iets grotere, glaasjes op tafel.
'Allemaal tezamen', zegt Gisa. We heffen onze hand op, zetten het opnieuw aan onze mond en gieten het binnen.
'Raaahh!' schreeuw ik. Ik sta recht en ren naar het toilet. Ik zet mijn lippen tegen de kraan en draai hem open. Nadat ik serieus wat water heb gedronken, keer ik terug.
'Je moet je niet schamen, zo reageert iedereen die dit voor de eerste keer drinkt', lacht Jörgen.
'Ik schaam mij niet', zeg ik.
'And now, last, but not least... Jägermeister. Een kruidenlikeur met 35% alcohol', zegt Egon.
'Daar gaat je keel niet zo erg van branden, maar toch. Je voelt het toch wel', lacht Gisa. En daar verschijnt de barman weer met vijf kleine glaasjes, die hij op tafel zit.
'Eén voor één', lacht Jörgen.
'Ik begin!' zegt Kim. Eén voor één drinken we het glaasje leeg.
'Hmm, dit was lekker', zeg ik. 'Ik wil nog', lach ik dan.
‘Nog vijf Jägermeisters, alstublieft', zegt Egon. Zo blijven we drinken en drinken, tot we allemaal ladderzat zijn. De tijd ben ik volledig uit het oog verloren. Dan zie ik dat het al donker is buiten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Kaatiewaatie

    oh gott :O

    1 decennium geleden
  • AllTimePinar

    Omfg.
    sneel verder!;)

    1 decennium geleden
  • Diffuse

    Verder!
    Verder!
    Verder!
    verder!
    Verder!
    verder!

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    :|

    snel verder:O:O



    xxx

    1 decennium geleden
  • Faint

    HAha , ik stop niet xD

    Verder jij ^^
    x
    Btw, hoe waren de examens ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen