Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • xStilinski

    this hurts so much....its so accurate.......:'( Im actually feeling too weak to give a comment , but I'll try anyway...

    Okay, ondanks dat dit verhaal eng dichtbij mijn eigen gevoelens komt, vind ik het een geweldig verhaal(H) Zayns idee is wel slim, denk ik:) Misschien helpt het Hazzabazza:)
    Love you and your story!
    xxx

    1 decennium geleden
  • loveyou1D

    zoenhem!

    1 decennium geleden
  • HushHush

    @Everyone who feels down sometimes/all the time; If you want to, you can talk to me. Seriously.
    I may not be a therapist, but I'll listen to you. Stay strong beautifuls<3

    1 decennium geleden
  • xBlush

    Ik lees nu een paar reacties en ik zie dat heel veel mensen dit soort dingen herkennen. Dat is vreselijk. Ik zelf ook, altijd het idee dat je niet goed genoeg bent, dat je niks waard bent. Geloof het niet, hoe moeilijk het ook lijkt om te geloven, maar er is altijd wel iemand die je mist, die aan je denkt of die van je houd. Zeker weten, alleen weet je het misschien zelf niet.
    Als iemand over iets wil praten kan diegene me altijd een bericht sturen.
    xx <3<3

    1 decennium geleden
  • Chailin

    @1DloveHarry, you're not worthless. You're worth it! Stay strong! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen