Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Nyara

    Ik begon al met huilen voordat ik ook maar één zin van dit hoofdstuk had gelezen... natuurlijk geef ik je een kudo.

    1 decennium geleden
  • lalalia

    Zayn, ik houd van je. Echt je bent geweldig!! Zorg goed voor Harry!!!

    1 decennium geleden
  • Rakish

    Mag ik weer dom kletsen over onzin?
    Want k ga niet zeggen goed geschreven wat het is niet geschreven maar meegemaakt en het is niet goed meegemaakt.
    wat een theorie hea?
    maargoedd
    dus,
    Er was eens een papaya. Hij hing aan de boom omringd door zijn vriendjes. Hij was heel blij met zijn leven. Maar toen op een dag werd hij opgegeten. Net zoals alles een keer wordt opgegeten. En verwoest. Want wat is nou eigenlijk het nut van dit leven? Het begint en eindigt. Er zijn veel slechte dingen in deze wereld. Deze wereld is verkeerd. Deze stomme planeet is verkeerd. Alles heeft een begin en een einde en niks heeft nut. En het slechte lijkt toch altijd te winnen van het goede. Het slechte overheerst. Zelfs je gedachten. Als je blij bent kan je wel aan depri dingen denken. als je depri bent niet aan blije dingen. Het slechte overheerst toch. Zo zal het altijd zijn. En het leven gaat toch door. Stel, ik ga dood. Veel mensen verdrietig maar uiteindelijk moeten ze toch door met hun leven toch? En ze zullen je zeker niet snel vergeten, maar ze gaan wel verder. En zo gaat alles verder. Wat maakt een persoon minder of meer nou uit? precies, helemaal NIKS. Maar als je hier dan toch bent. Dan kun je er toch net zo goed het beste van maken. Toch?
    Het is een harde theorie maar wel de waarheid ^^
    en toen werd het toch een depri reactie haha xD
    Dus,
    er was eens een zeepanda (kruising tussen zeemeermin en panda). De zeepanda was heel gelukkig met zijn leven maar op een dag kwam hij een zeehoorn tegen (kruising tussen zeemeermin en eenhoorn, soort narwal dus maar dan toch net iets anders). Een zeehoorn staat bekend om zijn slechtheid maar deze zeehoorn was alles behalve slecht. Hij ging best wel tegen de rest van zijn kudde in (zoals Firenze van Harry Potter ^^ ). Daarom was de zeehoorn ook verstoten. De zeepanda en zeehoorn werden beste vriendjes en later bleek ook nog dat de een een meisje en de ander een jongen was. Toen kregen ze een nageslacht: de zeepandoorn en leefde ze lang en gelukkig ^^
    owkeee,
    deze reactie was lang en raar genoeg haha xD
    xoxo
    snel verder? (flower)

    1 decennium geleden
  • GIBBEH

    I love this story so much. I know exactly how harry feels. It hurts me to read this, cuz I promised my friend not to hurt myself. It's so hard to keep that promise.

    1 decennium geleden
  • Necessity

    "Ik ben blij dat je er nog bent Haz."
    "Ik niet."
    this made me cry,
    and ofcourse you'll get a kudo (you already have one)
    but don't say this is easy to read, 'cause it's not.
    It's not easy to read about selfharm, not when you know that looking at yuor own body has the same effect, as it has to harry.
    It's not easy knowing that it could be you, there at harry's place, that it could be you who's about to kill themself.
    I hope you stay strong, and that you'll be really truly happy one day, and I hope that day will be soon <3
    stay strong <3
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen