Foto bij SORRY!

Hi sweethearts,
Het spijt me echt enórm dat ik echt like 4 maanden ofzo of misschien zelfs een half jaar niks heb gepost, ik was gewoon niet zo actief op quizlet.
HET SPIJT ME ZO!

Ik ga proberen om weer wat meer te posten, maar ik kan niks beloven. Het kan zijn dat ik zomaar weer een aantal maanden niet online kom, dus daarom leek het me een goed plan om een co-auteur bij dit "verhaal" te doen. Ik verwacht niet veel van je, gewoon af en toe een inspiratie of diy, je hoeft niet elke dag 10 hoofdstukken online te zetten!

Dus als je het leuk vind om hier mee bezig te zijn en als je daar ook tijd voor hebt stuur me een pb! Ik weet niet of hier uberhaupt mensen op gaan reageren, of dat er misschien wel 5 mensen reageren óf dat er 2 mensen reageren en ik ze allebei niet geschikt vind! Ik zou dan dus een keuze moeten maken en ik kan jullie niets beloven!

Nogmaals sorry en ik hoop dat ik niet te veel abo's ben verloren en er nog steeds enthousiaste meiden en jongens (lezen jongens dit verhaal? idk) zijn die reageren!

lots of love,
celine

Reageer (10)

  • Snuf

    Ik zou dat wel leuk vinden maar ik weet niet waar ik die plaatjes kan vinden want als ik op goolge ben vind ik ze nooit dus Miss....

    1 decennium geleden
  • Sunflowers

    Fijn dat je er weer bent,
    mij lijkt het wel leuk om Co-auteur te zijn, maar ik ben niet echt geweldig in het
    laten verschijnen van de nodige plaatjes xD

    1 decennium geleden
  • Rawiyah

    Same is my dear friend TacOs

    1 decennium geleden
  • caylencloud

    haha ja sorry dat het zo lang heeft geduurd o: ja, bij mij is een van de grootste problemen eigenlijk ook gewoon tijdgebrek, school really really sucks...

    1 decennium geleden
  • GottaLoveYa

    Leuk dat je eens wat van je laat horen :) Het lijkt me opzich wel leuk op Co-auteur te zijn, maar veel tijd heb ik niet door school.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen