Foto bij 1.Concert van One Direction

Vorige week was in Londen het concert van One Direction. De hele zaal was volgeboekt. Er was ook een wedstrijd geweest op Q-Music dat je tickets kon winnen voor een meet en greet met twee personen. Ik, als echte Directioner, moest deze twee tickets natuurlijk winnen. en daarom had ik super veel meegedaan met de wedstrijd. Na 2 weken had ik nog altijd niks gehoord en dacht ik dat ik niet ging winnen. Ik was dood ongelukkig. Ik had echt niet verwacht dat ik nog ging winnen, maar opeens belde een mens van Q-Music mij om te zeggen dat ik had gewonnen. Ik was echt mega blij en begon mega te gillen aan de telefoon. Toen het eindelijk de dag van het concert was, was ik mega nerveus. We kwamen aan bij de concertzaal in Londen en Silke, mijn vriendin en ik gingen naar binnen. We gingen naar de balie en gaven het papiertje af waarop stond dat ik had gewonnen. De mevrouw aan de balie zei dat het ok was en ze begeleide ons naar de kleedkamer van de jongens. We gingen naar binnen en zagen dat de jongens al zaten te wachten op ons. Ze gaven ons een kus en knuffel en ik dacht echt dat ik in een droom leefde. Ze stelden ons wat vragen en wij aan hen. Na 3 uurtjes te hebben gepraat met hun, moesten ze hun klaar maken voor hun concert. Ze zeiden dat ze voor mij en Silke 2 plaatsen hadden voorzien vooraan aan het podium, en Ze gingen mee om het ons te tonen. Ze zeiden dat ze nog vlug even gingen repeteren en dat we mochten blijven luisteren. Nadat ze hadden gerepeteerd was het nog 1uurtje voor het optreden begon. Na een uurjte te hebben gewacht begon hun optreden. Eerst brachten ze hun nieuwe nummer 'Live while we're young' , daarna 'What makes you beautiful' en dan ook nog alle andere liedjes van hun album 'up all night" en ook nog een paar van het nieuwe album 'Take me home'. Na hun optreden kwamen de boys naar ons om te vragen of we bij hun wouden blijven slapen die nacht. We zeiden natuurlijk 'ja'.

Reageer (1)

  • Criminality

    STOOOOORYYYYYY MAAKEEEN!
    Sorry voor de overdreven reactie hierboven maar ik zou gewoon graag hebben dat dit ne story word ;)
    Waarschijnlijk heeft u stomme leerkracht iets tegen One Direction, want ik had u zeker een 10 gegeven :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen