Jullie agressie/woede/verdriet/elke andere emotie mogen jullie uiten door mij te stalken met boze berichtjes hier of op elk ander social media waar ik bereikbaar ben.
Via de telefoon mag ook maar niemand van jullie heeft mijn nr dus hoef ik ook niet bang te zijn dat ik boos wakker word gebeld...

Zitten jullie? Hebben jullie je zakdoekjes bij de hand?
Succes met lezen!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • sarahth483

    (huil)(huil) neeeeeeeeeeeeeeen had ik echt niet verwacht en niet luik ze mag ni weg gaan

    1 decennium geleden
  • 0630x

    Wow, ik had veel verwacht maar dat ze weg zou gaan...

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik wist dat het een deeltje zou zijn dat ik wrs niet graag zou lezen, omdat het te triestig zou zijn, maar dit had ik echt nooooooit zien aankomen! :O
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    OMG!! Dit is zo onverwachts en heftig.
    Ik zou Tom nooit kunnen verlaten! Ze zijn perfect samen!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    Aan het eind van de brief begon ik -bijna- te huilen. Het is echt heel erg zielig.
    En onverwacht. Ik had zeker niet aan zien komen dat M weg zou gaan. Maar misschien is dat ook wel goed.
    Ze zijn nu eigenlijk al sinds het begin tot nu bij elkaar geweest. Het zou ook te lang zijn doorgegaan. Er moest toch iets komen dat ze een keer ruzie hadden ofzo. Dit is dan een andere manier van uit elkaar gaan, maar het komt -ongeveer- op hetzelfde neer.
    Ik vind het echt prachtig geschreven. (:
    Und. Ik wil weten hoe Tom reageert. Kan het volgende deeltje misschien vanuit zijn oogpunt worden geschreven? (A)
    I'm curious. :3
    Oké. Ik weet niet wat ik er verder over moet zeggen. Denk dat ik de brief zo'n vier keer over heb gelezen om de woorden echt tot me te kunnen laten doordringen.
    Ga alsjeblieft heel snel weer verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen