367.
Jullie agressie/woede/verdriet/elke andere emotie mogen jullie uiten door mij te stalken met boze berichtjes hier of op elk ander social media waar ik bereikbaar ben.
Via de telefoon mag ook maar niemand van jullie heeft mijn nr dus hoef ik ook niet bang te zijn dat ik boos wakker word gebeld...
Zitten jullie? Hebben jullie je zakdoekjes bij de hand?
Succes met lezen!
Via de telefoon mag ook maar niemand van jullie heeft mijn nr dus hoef ik ook niet bang te zijn dat ik boos wakker word gebeld...
Zitten jullie? Hebben jullie je zakdoekjes bij de hand?
Succes met lezen!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
oke...
1 decennium geledendit is best onverwachts
en niet leuk!!!
ik wil helemaal niet dat ze weg gaat!
snel verder
Wauw.
1 decennium geledenIk weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Dit is zo'n onverwachts hoofdstukje.
Waarom doet ze dit? Ze was zó goed op weg.
Tranen rollen over mijn wangen, dit mocht niet gebeuren. Ze horen bij elkaar. Tom houd van haar, wat er ook gebeurt. Dit zal zijn hart breken. Ik snap wel dat ze het moeilijk heeft, maar dit is een verkeerde keus.
Het is niet goed, dit klopt niet. Ze horen bij elkaar!
Wow, vreselijk hoofdstukje.. Zó heftig allemaal.
Nu weten we in ieder geval wel allemaal wat er in haar omging.
Tuurlijk is ze hem waard, ze zijn voor elkaar gemaakt. Tom zorgt niet voor niets voor haar. Dat doet hij omdat hij van haar houd. En als mensen van elkaar houden, zielsverwanten. Horen ze niet te scheiden te zijn. Maar nu zijn ze gescheiden. Een soort van.
Ik hoop dat dit niet het laatste hoofdstukje is, want ik vind dat Tom haar moet zoeken. Zoeken tot hij haar vind. Ik wil weten, zo graag weten hoe Tom reageert als hij dit leest. Ik denk dat hij breekt. In elkaar zakt. Na álles wat hij voor haar heeft gedaan! Eigenlijk is dit een soort van.. Je hebt me op het goede pad geholpen, nu kan ik weer verder. Zo komt het bij me over, zal wel niet waarschijnlijk. Erg onverwachtse wending, en ik weet niet of ik er nou blij mee moet zijn. Alhoewel, dit is wel een goede manier voor meer spanning qua de zoektocht naar haar. Als die gaat komen.. Ik baal een beetje. Ze waren zo gelukkig. Net kerst geweest, en dan gebeurt dit..
Moeilijk hoofdstukje, ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden.
Maar toch, heb je dit geweldig krachtig geschreven. Kijk, dit had ik nou zo gemist. De manier hoe je gevoelens omschrijft, en alles wat er in haar hoofd gebeurt, rondgaat. Ze heeft het zo moeilijk. Ze vind zich niet genoeg waard voor hem. Maar dat is ze wel. Dat moet ze gewoon nog beseffen. Zij verdient Tom, ze heeft geen makkelijk leventje.
Geweldig geschreven. Respect voor dit hoofdstukje. Het is Amazing geschreven. écht waar.
Hopelijk ga je snel weer verder met een volgend stukje.
xx'
Ik ben gewoon sprakeloos...
1 decennium geledenHier boven/onder mij zie ik allemaal lange reacties en het liefste zou ik die nu ook willen typen, maar door de tranen die in mijn ogen staan en over mijn wangen lopen is dat gewoonweg niet mogelijk.
Volgens mij heb ik nog zo veel gehuild bij één hoofdstuk. had ik nou maar naar je geluisterd rn de zakdoekjes klaar gelegd want dir zouden op dit moment meer dan welkom zijn.
Dit hoofdstuk is gewoon perfect, hoe zielig het ook is ik kan er niet meer dan perfect van maken. De gevoelens, het huisje, de armbandjes, de belofte ... Zo compleet
Wauw..
Zo prachtig geschreven <3 geen woorden meer voor verder
Wat een verschrikkelijk hoofdstuk!! Ik zit me nu echt af te vragen waarom je haar weg laat gaan bij Tom en hoe moet hij zich nu wel niet voelen???
1 decennium geledenpfff.....Dit is echt niet goed voor mijn hart maar je zal er wel een hele goede reden voor hebben. Hopelijk ga je nu niet de epioloog erop knallen want dat zou ik helemaal verschrikkelijk vinden!!!
Om het niet nog erger te maken wil ik je complimenteren met het feit dat dit hoofdstuk wel heel mooi geschreven is. Er zit heel veel gevoel in en het is nu niet gemakkelijk om een goede reactie te typen terwijl er een waterval aan tranen over mijn wangen loopt. Bij jou verhaal heb ik al heel wat afgehuild en dat maakt het misschien ook zo speciaal. Ik hou oprecht van je verhaal en ik hoop dat je er met plezier aan doorschrijft, hoe moeilijk het af en toe voor je moet zijn.
Ik kijk uit naar je volgende hoofdstuk en ik hoop dan ook dat het snel online staat.
Niet echt een hatelijke reactie zoals je misschien had verwacht maar zoals ik al zei, het moet misschien zo zijn en ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat ze weer samen komen. Het duurt misschien even maar ze komen (hopelijk) weer samen, want ze zijn gewoon voor elkaar gemaakt.
fuck zukke lange reacties dak schrijf x)
1 decennium geledenfunny ^^ x)
xx dymm