Jullie reacties waren stuk voor stuk zo ontzettend lief!
Ik ben nog niet voor de volle 100% terug maar ik ga proberen weer te schrijven. Waarschijnlijk zal het wel even duren voordat ik weer elke dag activeer want het gaat nog steeds niet echt goed met mij en zoals jullie bijna allemaal weten gaat die verhaal voor zo'n 90 tot 100% over mijn leven, dus het is allemaal enorm confronterend. (dat is niet altijd slecht, maar soms kan je dat beter gewoon uit de weg gaan...)

Ik begon me schuldig te voelen omdat ik twee weken niks meer heb geschreven.
Dus bij deze een stukje, en super super bedankt voor jullie lieve woorden.
Ik zal proberen zsm weer iets te schrijven (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • ProudAlien

    Hee
    Gelukkig gaat het al een stukje beter met je! Ik snap dat je het moeilijk hebt, aan dit verhaal te lezen is het inderdaad niet makkelijk voor je. Ik zal je verhaaltje trouw blijven en mijn abo behouden totdat hij is afgelopen. Je schrijft gewoon Té mooi. Net als dit stukje.
    Neem je tijd om alles wat er de afgelopen weken/maanden/dagen is gebeurd te verwerken. Eventjes uitrusten, als het te moeilijk of confronterend is om dit te schrijven, moet je gewoon eventjes een pauze nemen. Je hebt ons al een prachtig verhaal voorgeschoteld :)
    Super mooi geschreven en ik hoop dat je snel weer verder kan gaan omdat je je beter voelt! (flower)
    xx'

    1 decennium geleden
  • xMoshie

    Blijf je tijd nemen. We zullen geen steeds wachten :)

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Zeer mooi geschreven!
    Neem maar mooi de tijd we kunnen best wel wachten.
    Gezondheid gaat voor! daar kan ik gerust van meespreken.

    1 decennium geleden
  • sarahth483

    neem de tijd die je nodig hebt
    dit stuk was goed (flower)

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Alweer goed geschreven!
    Doe maar rustig aan(flower)

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen