Jullie reacties waren stuk voor stuk zo ontzettend lief!
Ik ben nog niet voor de volle 100% terug maar ik ga proberen weer te schrijven. Waarschijnlijk zal het wel even duren voordat ik weer elke dag activeer want het gaat nog steeds niet echt goed met mij en zoals jullie bijna allemaal weten gaat die verhaal voor zo'n 90 tot 100% over mijn leven, dus het is allemaal enorm confronterend. (dat is niet altijd slecht, maar soms kan je dat beter gewoon uit de weg gaan...)

Ik begon me schuldig te voelen omdat ik twee weken niks meer heb geschreven.
Dus bij deze een stukje, en super super bedankt voor jullie lieve woorden.
Ik zal proberen zsm weer iets te schrijven (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TomKBitch

    heey :)
    dit is weer zo mooi geschreven heah x)
    zo lang jij nog niet heel goed bent moet je echt niet schrijven he! je moet doen waar jij je goed bij voelt !!

    xx dymm

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    super deeltje weer! ;d
    alles op jou tijd meid(flower)

    1 decennium geleden
  • xTessaa

    hihi echt een geweldig verhaal,
    ik heb laatst een hele nacht doorgelezen en ben helemaal verslaafd ;;

    je moet je echt niet schuldig voelen!
    doe het gwn lekker rustig aan :)

    love your story
    xx (H)

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Hihi ongeduldige Tom. En Arnold is lief :) maar hij heeft wel gelijk, ze hoeft echt niet alles alleen te doen.

    Maar voel je echt niet schuldig omdat je twee weken niet geschreven had. we snappen het best en anders ga ik me juist weer schuldig voelen omdat je voor ons dan nu hebt geschreven terwijl het nog steeds niet helemaal goed met je gaat. neem je tijd, echt waar! wij wachten echt wel. Schrijf alleen op momenten dat je denkt dat het goed is voor jezelf, en niet voor ons.

    Je schrijft geweldig en je verhaal ik ook geweldig <3
    Heel veel sterkte <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen