Dit kan het laatste deeltje zijn tot en met 27 augustus, wegens examens, mijn excuses. Ik heb ook nog andere prioriteiten.
Ik heb gelogen trouwens, dit verhaal zal feitelijk gaan over Liam, Suzanna én Jayda. Neen, ik spreek niet over een voorspelbare driehoeksverhouding of een of andere affaire, want dat is toch voorspelbaar? En ik weiger aan zo'n dingen mee te doen. Neen, ik kies ervoor om van dit verhaal iets psychologisch te maken, met andere woorden hartverscheurende emoties en een thema waarvan ik denk dat het niet zo standaard voorkomt hier op Quizlet. Als ik erin slaag dat neer te schrijven op mijn rare manier die ik in mijn hoofd heb momenteel.
Ik wéét dat ik abo's kan verliezen door niet regelmatig te posten, maar hey, ik heb niet de intentie om jullie zomaar te entertainen. Ik wil proberen te schrijven alsof dit een boek zou zijn.
En tot slot, jullie krijgen dit deeltje speciaal omdat ik vandaag mijn negentiende verjaardag vier - wees dankbaar dat ik mezelf geforceerd heb (:

“We moeten dit jaar enerzijds besparingen doorvoeren, maar anderzijds ook nieuwe mensen kansen geven.” “Dus gaan jullie zomaar even besluiten om een minder aantal boeken te laten verschijnen en dan nog eens van een mindere kwaliteit?” Liam’s stem klonk luider dan normaal en hoewel hij zelf ook ooit klein begonnen was, toch kon hij het niet laten om minachtend te klinken als het over nieuw en jong talent ging. In zijn verbeelding zag hij alles al in het water vallen, terwijl 2012 net zijn gloriejaar hoorde te worden. Zo hadden de sterren het hem althans voorspeld. “Zo mag je het niet zien, Liam. We, en met we duid ik dan eerder op de bazen, willen ook nieuwe mensen kansen geven, maar helaas laat onze financiële toestand het niet toe om zowel al onze huidige als toekomstige auteurs te ondersteunen.” Liam voelde zich slecht bij dit gesprek en het zou hem niet verbazen moest de zon zich verborgen houden achter een stapel wolken.
“En hoe is dat allemaal van toepassing op mij?” vroeg hij bedeesd. Hij wist dat hij niet zomaar naar hier geroepen was, gewoon om dit meegedeeld te krijgen. Er hing iets aan vast. Dave frunnikte aan de mouwen van zijn trui, niet goed wetende welke vraag hij eerst zou stellen. Hij en Liam waren tenslotte niet echt puur collega’s. “Hoe gaat het met het schrijven? Heb je al een idee voor een nieuw boek?” Liam leek even uit het lood geslagen door de bijna plotse onderwerpsverandering. Helaas kon hij niks anders doen dan kleur bekennen. “Het is wel al een aantal maanden geleden sinds ‘De lust en de liefde’ uitgebracht werd, het wordt stilaan tijd om aan iets nieuws te beginnen denken, nietwaar?” Liam knikte onbewust, zonder echt stil te staan bij de woorden. Zonet was hem nog verteld geweest dat er veranderingen zouden doorgevoerd worden en nu werd hem gevraagd naar zijn volgend boek. Hij begreep het niet.

Reageer (8)

  • Pythias

    Ohh, in mijn ogen is schrijven voor de lezers ook echt doodzonde. Je moet gewoon schrijven voor jezelf. Bovendien leuk om te horen dat je hier geen cliché verhaal van wilt maken, dan blijf ik al hélemaal hangen. Neem je tijd, ik wacht wel :'). Gefeliciteerd nog trouwens! En ontzettend veel succes met je examens!

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    oh wauw! gefeliciteerd nog! en natuurlijk lees ik dat weer nadat jij jarig bent geweest.....
    maar ik blijf mijn abo op dit verhaal houden, ik kijk niet elke dag op quizlet (dat heb je vast wel gemerkt)en bovendien kan ik dat van niemand verwachte. niet je hele leven kan uit alleen maar delen plaatsen van verhalen. in ieder geval: snel verder!

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Aawh en ik ben weer te laat met je verjaardag D:
    Typisch.
    Wel, alsnog Happy B-day (';
    En ook veel succes met je examens _O_
    En hoe psychologischer en origineler, hoe groter de kans is dat ik mijn abo bewaar, dus ik weet nu al dat ik dit hier zal doen.
    Het lijkt me leuk en interessant. Vooral hoe het zit tussen Suzanne, Liam en Jayda. Ben benieuwd wanneer het eerste daarover wordt onthult. En ondertussen blijf ik gewoon volgen ;3

    1 decennium geleden
  • ScarsStories

    Ik ben verslaafd aan jouw schijfstijl so no way dat jij mijn abo verliest! (:
    Gelukkig Verjaardag (Té laat I know!) & heel veel succes met de examens! Ik zal voor je duimen! (flower)

    1 decennium geleden
  • iheartgomez

    Echt geweldig! Snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen