Dankwoord.
KOMEN WE OP 1? KRIJG IK MINSTENS 100 REACTIES? IK ZOU DAT ZO GRAAG WILLEN ALS AFSLUITER. ZO GRAAG.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (61)
Je verhaal was echt geweldig,
1 decennium geledenik heb alle 300 hoofdstukken met veel plezier gelezen
en heb ook gewacht tot je nieuwe hoofdstukken had geplaatst.
Je kan geweldig schrijven en moet hier vooral mee doorgaan.
Ik ga je nieuwe verhaal zeker lezen,
ben nu al benieuwd.
xxxxx
ik hou van dit verhaal.
1 decennium geledenik kan nog niet geloven dat het voorbij is !
de eerste keer dat ik dit verhaal had ondekt verveelde ik me, dus kging op internet kijken voor leuke sites met quizen of verhalen ofzo..
toen kwam ik bij dit verhaal (:
er waren al best wat hoofdstukken dus ik was de hele dag dit verhaal aan het lezen, en dat deed ik met plezier (:
je hebt niet alleen je schrijftalent met ons gedeeld, maar ook veel meer !
je hebt je zangtalent gedeeld, je hebt ons gemotiveerd om bijv. zelf ook te gaan schrijven en open te staan voor nieuwe dingen, je deelde bijna alles wat je doormaakte met ons & iedereen leefde altijd met je mee & was er voor je . en nog zoveel meer !
dat is iets speciaals <3
dit is niet zomaar een verhaal om te vergeten, het zal me lang bij blijven =')
heel veel liefs '<3
Dankjewel voor je tijd!
1 decennium geledenIn 300 hoofdstukken kruipt heel veel tijd,inspiratie,geduld,... .
Ik ben blij dat je dat alles wou doen om ons een hoofdstukje te geven.
<3
dit was echt een geweldig mooi verhaal!! !
1 decennium geledenheb het met heel veel plezier gelezen !!
bedankt voor het schrijven van een van de leukste verhalen op quizlet
1 decennium geledeni loved your story
Xx