Dankwoord.
KOMEN WE OP 1? KRIJG IK MINSTENS 100 REACTIES? IK ZOU DAT ZO GRAAG WILLEN ALS AFSLUITER. ZO GRAAG.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (61)
<3 meer hoef ik niet te zeggen, want alle fantastische dingen zijnje al verteld, door mij of door alle andere fantastische lezers. Big love for ya dear <3
1 decennium geledenJe verhaal was in 1 woord: geweldig! Er zijn nog veel meer positieve woorden om het te beschrijven, zoals: mooi, prachtig, ontroerend, romantisch, speciaal, leuk, tof, professioneel, slim, goed, grappig, fijn, cool, prettig, sympathiek, schitterend, fantastisch, briljant, fonkelend, gaaf, glinsterend, magnifiek, subliem, voortreffelijk, liefdevol, adembenemd, betoverend, geniaal, groots, kleurrijk, leerrijk, beeldschoon, daverend, fleurig...
1 decennium geledenIk kan blijven doorgaan, maar dat zal ik je besparen.
Ik las elk hoofdstuk met veel plezier, en die 300 zijn voorbijgevlogen!
Ik volgde het verhaal al van in het begin en dacht meteen dat elk lid op Quizlet dit moést lezen. Ik zag je abo's elke dag, week, maand omhooggaan en was zo ongelooflijk blij voor jou! Van zo iets kan ik alleen maar dromen! Ik hoop dat je nooit ophoud met schrijven, en prachtige verhalen zal blijven schrijven zodat velen ervan zullen genieten, waaronder ik.
Nog veel succes (;
heey lieverd!
1 decennium geledenik wou even zeggen: dankje! dat je al je tijd hier in hebt weg gedaan, inspiratie, en talent. ik heb van alle hoofdstukjes genoten en elke keer dacht ik, ik wil meer! en wat het nog specialer maakt, jou verhaal was het eerste verhaal dat ik las on Quizlet, toen ik er net op zat stond jou verhaal in de top, en ik wou jou verhaal lezen, ik had de cover gelezen, het sprak me gelijk aan en ik hoop dat je dat onthoud, dat je weet dat je goed bent in schrijven, en als je hier mee door gaat kom je nog ver!
x
Je verhaal was geweldig! Ga zeker meer van je lezen!
1 decennium geledenxxxxx<3
Ik weet echt niets te zeggen... ik zal er altijd voor je zijn net zoals jij voor mij!!!
1 decennium geleden