Foto bij Dankwoord.

KOMEN WE OP 1? KRIJG IK MINSTENS 100 REACTIES? IK ZOU DAT ZO GRAAG WILLEN ALS AFSLUITER. ZO GRAAG.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (61)

  • Mackenzi

    ik ga dit verhaal missen echt waar! :D xx

    1 decennium geleden
  • Muffinxx

    Prachtig!
    Spijtig dat het afgelopen is, het was echt gewoon fantastisch net zoals je andere story's!
    Ik kan niet wachten tot je iets nieuw begint, je schrijfstijl is zo geweldig!
    xxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • MrsHemmings

    awwww. ik kan niet wachten tot je andere verhaal. <3

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Oeh vet mooi en laaaang dankwoord ^^ En off course supermooi ;)
    Gohh, weet nu eventjes niks te zeggen :x Ben in ieder geval superbenieuwd naar je nieuwe verhaal dan enzo.. Je schrijft echt heel mooi en leuk, soms wordt het weer eens wat saai maar dan gooi je er weer wat bovenop wat het helem verhaal een andere wending laat maken, iets totaal overwachts. Dat maakt het lezen ook leuk. Je kunt echt meeleven met de personages.
    Kortom: Love it! << Maar dat wist je al :) xx

    1 decennium geleden
  • Noraxx

    je hebt het verhaal echt heel mooi afgesloten! ik ben blij dat ik dit verhaal heb gelezen.
    "Doe wat je wilt, ga je dromen achterna. Niet alles zal je lukken, maar je zal versteld staan bij datgene wat wel lukt."
    bedankt voor dat, dat zal vanaf nu mijn nieuwe motto zijn.
    ga door met schrijven, je bent geweldig! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen