Foto bij XVII

Happy One Year Anniversary to me!! Ja, lieve lezertjes! Vandaag zit ik precies één jaar op Quizlet!! (yeah)(hoera) Daarom, een extra lang stukje! Zouden jullie, omdat het zo'n speciale dag is, een leuke reactie achter willen laten, en misschien ook een kudo? Ik kan jullie ook gaan chanteren, door bijv te zeggen dat ik niet doorga voordat ik 4 pagina's reacties heb, maar dat vind ik overdreven. Daarom hoop ik dat jullie gewoon een reactie plaatsen, allemaal. Als jullie dat niet doen, is het jammer, maarja...ik kan jullie niet dwingen! Enjoy this chapter!!
xxx love you!!
ps. ik heb de layout een beetje aangepast. Hoop dat het zo beter is?
pps. 52 abo's! WHOOHOO!! Thank you guys!!(H)(H)(heb er jammer genoeg wel 1 verloren:()

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Kjalaney

    Nialler is zo happy met z'n tekening , hahahaha.
    NANDOS. & Hazza is gewoon cute.

    1 decennium geleden
  • Chailin

    WAAAAAAHHH! snel verder (yeah) me want stylinson (H)(H)

    ps. gefeliciteerd!!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    HAHAHA , ik zit nu Windows down te luisteren en jij schrijft : WOOHOO. hihi oké nu ga ik lezen

    1 decennium geleden
  • Hoseok

    Gefeliciteerd. C:

    En van mij nog een reactie omdat dit zo mooi geschreven is(H)


    Snel verder?(H)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    woehoee, ik zit al meer dan 2 jaar op Q (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen