Foto bij XVII

Happy One Year Anniversary to me!! Ja, lieve lezertjes! Vandaag zit ik precies één jaar op Quizlet!! (yeah)(hoera) Daarom, een extra lang stukje! Zouden jullie, omdat het zo'n speciale dag is, een leuke reactie achter willen laten, en misschien ook een kudo? Ik kan jullie ook gaan chanteren, door bijv te zeggen dat ik niet doorga voordat ik 4 pagina's reacties heb, maar dat vind ik overdreven. Daarom hoop ik dat jullie gewoon een reactie plaatsen, allemaal. Als jullie dat niet doen, is het jammer, maarja...ik kan jullie niet dwingen! Enjoy this chapter!!
xxx love you!!
ps. ik heb de layout een beetje aangepast. Hoop dat het zo beter is?
pps. 52 abo's! WHOOHOO!! Thank you guys!!(H)(H)(heb er jammer genoeg wel 1 verloren:()

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • 4everNiall

    Oehhhh en dan komt Hareh langs en gaan ze zoenen?! ( stille hint)
    snnel verderxD

    1 decennium geleden
  • geleninja

    Echt super verhaal!!!!! Schrijf snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    AWSOMENESS OVERLOAD!!!ERROR 404

    1 decennium geleden
  • Smythe

    Awwwh, ik vind het echt lief dat harry de ogen van Louis heeft getekend!OGMOMDADFADGAJKSDFHASJDF MISSCHIEN VIND HARRY NU WEL DE TEKENING VAN LOUIS IN DE PRULLENBAK!! :O

    1 decennium geleden
  • ninaxniall

    whihi, loulou wordt ziek van harreeeh, dat klinkt echt onlogisch!
    (H)(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen