001 - Hayley Neville

Ik lag languit op mn bed, mn blik naar het plafond gericht, waar ik al eindeloos naar staarde. Ik had me nog nooit zó verveeld. Ik steek mn hand in de lucht en bekijk mn nagels. Die konden wel een laklaagje gebruiken. Ik loop naar de badkamer en pak mn nieuwe nagellak van Rimmel Londen; mat zwart. Ik plof weer op mn bed en zet de tv aan op mtv, voor wat achtergrond muziek. Ik begin nauwkeurig mn nagels te lakken, terwijl ik mee neurie op het nieuwste liedje van Katy Perry. Na een kleine tien minuten ben ik klaar en vestig ik mijn blik op de tv. Het beeld springt net op reclame, fijn.. Ongeïnteresseerd bekijk ik de ene na de andere reclame die voorbij komt. Er kwam een reclame langs voor een nieuw programma: punk'd. Ze lieten een stukje van een aflevering zien met Taylor swift, ze rende lachend over het strand, het beeld draaide en daar stond een jongen.. Oh god.. Ik voelde tranen achter mn ogen wellen toen hij in slow motion voor Taylor wegrende. Het was hem.. Justin Bieber. Een warme traan rolde over mijn gezicht, mn hand schoot naar de afstandsbediening en ik zette het tv uit. Mn kamer werd gevuld door leegte. Ik begon harder te huilen, mijn schouders begonnen te schokken en meerdere tranen volgde. Hij had me zo'n pijn gedaan, ik dacht dat ik eindelijk over hem heen was, dat ik hem kon vergeten.. Niet dus. Ik wilde niet meer voor hem huilen, ik had al zoveel tranen laten vallen voor hem, nachten lang had ik gehuild. Ik bijt op mn lip, in de hoop dat mn tranen stoppen, maar dat gebeurde niet. Machteloos kom ik overeind, om vervolgens naar de badkamer te lopen. Ik pakte een glas en vulde die met water. Ik begon te drinken, ondertussen keerde ik me naar de spiegel. Mn mascara zat over mn hele gezicht, nice.. Ik zet het lege glas neer, ik was rustiger nu. Met een doekje veeg ik de mascara weg en gooi nog een beetje water in mn gezicht. Ik wil me net opnieuw gaan opmaken als ik mn beltoon af hoor gaan. Ik spoed me terug naar mn kamer en grits mn iPhone van het bed. . "Met Hayley" neem ik zo simpel mogelijk op, in mn snelheid had ik niet gezien wie er belde. "Hi Babe, kan ik langs komen?" Ik herkende de stem meteen, Chaz. "Thanks god, ik verveel me dood!" "Snap ik zonder mij" Grapt hij, ik rol met mn ogen, ookal kan hij dat niet zien. "Hoelaat kom je?" Vroeg ik. "How about now?" Vroeg hij, "Okee, see youu" Zei ik waarna ik ophing. Chaz was echt een sweetie, en bovendien één van mijn beste vrienden. We hebben een tijdje iets gehad samen, maar dat was snel afgelopen. Ik was nog niet klaar voor een relatie, vanwege Justin. Hij begreep het en we zijn gewoon vrienden gebleven. Ik maak me snel opnieuw op, mascara en een dun laagje foundation is genoeg, ik hoef e niet uit te sloven voor chaz. Ik kijk tevreden in de spiegel. Ik ruim mn make-up spullen op en vlak daarna galmt de bel al door het huis, daar zullen we Chaz hebben.

-
First chapter! Whieeeehww, tell me what you think.
Ik heb btw al 20+ abo's! Heel erg bedankt daarvoor <3

Reageer (8)

  • xLoveToYou

    Abo x
    en snel verder !

    1 decennium geleden
  • TurnToYou

    snel verder<33333

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    Verder!!<3

    1 decennium geleden
  • sowauw

    OEHHHHHH
    SNEL VERDURRR(dance)

    1 decennium geleden
  • Tatlitug

    Nice !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen