Foto bij This Is The Story Of My Life

Part 1

Ik stond in onze slaapkamer, totdat ik opeens een schot hoorde and niet lang daarna hoorde ik een auto weg scheuren.
Ik rende via de trap naar beneden naar de keuken.
Daar op de houten vloer vond ik mijn vrouw, waar ik al bijna 7 jaar gelukkig mee was getrouwd.
Ze lag daar op de grond, haar huid was wit en ze zat onder het bloed.
Na een paar seconden hoorde ik mijn 8 jarige zoontje huilen.
Hij had zich verstopt tussen de koelkast en de kast waar het servies in stond. Zijn tranen kwamen uit zijn mooie blauwe ogen en gleden langs zijn wangetjes recht naar beneden, klaar om op de grond te vallen.
Ik pakte hem op, en haalde mijn telefoon uit mijn broekzak.
Ik belde een ambulance en liep de woonkamer in met mijn zoontje in mijn armen. Ik legde hem op de bank met een dekentje over hem heen en ging naast hem zitten.
Niet veel later hoorde ik de sirenes van de ambulance en politiewagens.

Na een paar minuten hadden ze haar op een brancar gelegd en hadden ze een wit doek over haar heen gelegd en reden ze haar de ambulance in.

Mijn vrouw waar ik zielsveel van hield was vermoord, recht voor de ogen van mijn kleine jongen.
Diegene die dit op zjn geweten heeft, zal pas rusten in zijn graf.

Reageer (4)

  • AnimeFan07

    JARED LETO!!!!!!!!!!!!! I'll love you 4ever!!!!!!! oké, dat was een beetje gestoord...

    1 decennium geleden
  • MissisFraser

    Aaahw arme Jared...


    Eindelijk weer eens een Jared Leto love story :D


    snel verder gaan!!!!

    1 decennium geleden
  • mmini

    ooowwh!!(huil)
    eindelijk een jared leto story die weer door gaat ;) (oke, k heb eigenlijk de laatste tijd niet meer gezocht:$)
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • WellDanceAgain

    owww arme Jared (huil)
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen