Foto bij Begeleider District 10 - Bloom Emmy-Leah Direntte

Naam: Bloom Emmy-Leah Direntte
Leeftijd: 19 jaar, 6 weken en 2 dagen
Uiterlijk: Ze heeft lang bruin haar en een licht getinte huid. Haar ogen zijn bruin, maar ze heeft vaak gele lenzen in, aangezien geel haar lievelingskleur is. Ze houdt ervan om allerlei rare hoeden te hebben waarmee ze zich onderscheidt van alle anderen.
Spiegels: Negentien. Ze heeft altijd een spiegel in haar jaszak, eentje in haar ketting, een in haar make-up tasje, een in haar oogschaduwdoos, een in haar kast, een op haar kast, een op haar nachtkastje, een op haar make-up tafel, een in haar beiden auto's, twee in haar badkamer, in haar agenda, in haar broekzak, in haar portomonnee, in haar sleutelhanger, in de keuken, naast de voordeur en in haar tuin.
Innerlijk: Bloom is oppervlakkig, egoïstisch en snel op haar teentjes getrapt. Ze is zelf voor Capitool-begrippen erg irritant en vervelend. Desondanks heeft ze ook een leuke kant. Wanneer ze je namelijk mag zorgt ze ervoor dat niemand je iets kan doen en ze is gek op dansen.
Extra: Bloom kan soms extreem sadistisch zijn wanneer iemand haar irriteert.

Reageer (2)

  • elated

    Wow wat een hoop spiegels :-)

    1 decennium geleden
  • Mundane

    Awesome, spiegels 8D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen