Hoofdstuk XXIX
Ik heb gisteren Oliver gezien in een aflevering van Miss Marple. Ik zat de hele tijd stom te grijnzen, al is Percy helaas niet binnen komen wandelen. Percy's vader was er overigens wel, lol. *O*
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Voor ik iets over dit hoofdstuk zeg, wil ik iets over het vorige zeggen: namelijk dat ik, voor ik jouw verhaal las, ook niet echt veel snapte van Perciver. Dus nu denk ik ook 'Whut? Percy en Harry?' Maar het hangt er allemaal vanaf hoe je het inkleedt. Al kan ik me er momenteel nog vrij weinig bij voorstellen.
1 decennium geledenOver dit hoofdstuk: Ik vind Meaghan best tof, alleen al omdat ze in de toekomst kan kijken en weet dat Oliver en Perce samen zullen komen.
Simply the best ^^
1 decennium geledenWauw, ik had eigenlijk nooit van z'n leven gedacht dat dit ship bestond en al helemaal niet dat ik het zo geweldig zou vinden. Ik heb je verhaal in één ruk uitgelezen. Ik denk dat het een beetje overbodig is dat ik dit zeg maar: je hebt er een abo bij.
1 decennium geledenik mag haar nu al:)
1 decennium geledenHe will be. (wbw)
1 decennium geledenGeweldig hoofdstuk. ^^ Kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk. Ik heb nog nooit een verhaal zo lng gevolgd, normaal verlies ik zeer snel interesse. Je hebt dan ook een erg fijne schrijfstijl!
Great job!