Foto bij Hoofdstuk XXVI

Een lang weekend, eindelijk! (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xxmarithxx

    Hmmmm, ik mag Olivers moeder wel! Ik zet namelijk ook al mijn zinnen op Percy als haar schoonzoon :Y)
    Hahahahha, Oliver is cool als hij kerstcadeautjes inpakt en snel moet opruimen =D Oliver is eigenlijk sowieso cool.
    En hahahahaa, dat uithoren door die moeder, I love it =D
    Dit verhaal moet eigenlijk echt de top in, ik wil je helpen met het Perciver-Overheerst-Quizlet-Plan, want iedereen die jouw verhalen leest over Perciver is meteen verliefd. En dat moeten we hebben, ghegheghe ^^
    Hoe kan het dat jij zo goed schrijft? Dat is echt zo knap! Niet alleen qua grammatica (hoewel je die ook altijd goed doet), maar ook qua het beschrijven van gevoelens en gedachtes. Dat loopt allemaal zo soepel bij jou, ik vind het echt gewoon knap.
    I loveeee your story! <3
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Escritura

    Omdat jij zulke awesome, lange reacties achter laat, ga ik nu express moeite doen om dat ook voor jouw te doen!
    Die reacties van je zijn namelijk erg mooi en ik voel me zeer vereerd als ik ze lees. Jij bent namelijk toch wel 1 van mijn twee favoriete schrijvers op Q en als iemand waar je tegen op kijkt zulke dingen zegt, dan is dat toch heel wat.
    -I sound so creepy...-

    Over het hoofdstuk, dat was weer geweldig. I like Oliver's mother a lot! Ik hoop dat ze Percey snel ontmoet. En ergens verwacht ik een mistletoe kiss, aangezien het kerst is in het verhaal and they need to kiss!
    Maar ergens verwacht ik ook dat die Michael weer opduikt om alles te verkloten. Ach, ik wacht gewoon met spanning af! Je schrijft namelijk geweldig.
    Ik heb eerlijk gezegt altijd moeite met het volgen van verhalen op Q, weet je. ik raakt snel ongeintereseerd en stop met bijlezen en verwijder dan mijn abo. Alleen jouw twee Perciver verhalen volg ik op de voet!

    Snel verder!
    -Lekker cliche afsluiten natuurlijk. (wbw)-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen