Foto bij Question & Answer with TOMMONLINE (part 2)

en ja, dat ben ik. het is niet mijn beste foto, maar oke..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (57)

  • Momsen

    Als je je haar zou verfen welke kleur zou het zijn? Zelf heb ik het laatst rood geverfd (:

    1 decennium geleden
  • DorienM

    Haha zou ik ook doen
    boeie ik ben feitelijk ook 14 hoor ;p

    1 decennium geleden
  • bieberin

    omg, ik snap echt niet dat mensen je hebben gepest ;o
    je bent zo'n lief meisje!
    je komt heel lief over in ieder geval...
    i love you ;d!
    je verdient meer liefde ;$!

    1 decennium geleden
  • IRVVIN

    aaaaaaaaaaaaaaaaahw, baby, dat is mijn username daaaar! you're too sweeet my darling! <3

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    "Geboortedatum :
    31-12-1997. Omg ja, ga nu niet zeiken dat ik maar 14 ben, jullie weten niet mijn verleden of shit, en dus kunnen jullie niet ordelen, vind ik. En ik ben blij dat Seray grotendeels de 16+ parts schrijft, want ik ben van het standaard : condoom, hoogtepunt, klaar. hehe."
    Wat ze ook zeggen, trek je er niks van aan. Je hebt een geweldig verhaal en daar kan je trots op zijn! Vind het echt een goed verhaal en zo knap dat jullie dit zo hebben kunnen schrijven!
    " Ik zou echt niet weten wat ik daarop moest antwoorden, want mijn ouders zijn gescheiden en ik heb hun ruzies meegemaakt."
    Ik weet natuurlijk niet wat je precies hebt meegemaakt, maar ik leef met je mee en weet zelf ook dat dat één van de rotste dingen is om mee te moeten maken.
    "Vriendje :
    Ik heb 5 vriendjes, en vandaag precies 4 maanden geleden heb ik ze ontmoet. We zijn nogsteeds samen, it's a happily ever after."
    GEWELDIG

    Fact about me: Ik kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk! haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen