Foto bij Question & Answer with TOMMONLINE (part 2)

en ja, dat ben ik. het is niet mijn beste foto, maar oke..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (57)

  • ilseh95

    Dorienpayne : Wat zou jij doen in Amy haar plaats nu?
    Ik zou zeggen : seks hebben. Nee grapje, dat kan niet want ze is zwanger. Ik zou denk ik aan mezelf denken en aan de baby, en dan later kijken wat ik met Harry deed..

    Het kan wel, heb ik laatst gehoord in zo'n programma 's avonds laat op donderdag (zo'n programma waarin ze de Britten seks en soa bewuster willen maken). Je moet alleen wel aan je huisarts vragen of het voor jou ook mogelijk is, omdat je soms problemen kan hebben waardoor het toch niet kan. Maar Amy had dus in principe wel seks kunnen hebben, alleen zijn het aantal standjes die werken tijdens zwangerschap wel beperkt...

    vraagje: Is het niet verschrikkelijk irritant dat j jarig bent op d laatste dag van het jaar. Eerst verjaardag vieren en dan (als je gesloopt bent) nog op moeten blijven. Of vind je het juist handig (iedereen is er al en dan na je verjaardag nog gezellig tot 12 uur wachten?)

    1 decennium geleden
  • Candlesx

    Wat zijn naast schrijven je andere hobby's?
    x

    1 decennium geleden
  • 1damazayn

    Je bent zo geweldig door jouw heb ik me huiswerk niet af ( niet dat ik van plan was te maken) heb ik teminste en smoes bij de leraren!!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    ahhah wow je antwoorden op deze vragen zijn echt geniaal! en op een aantal zou ik ook hetzelfde antwoorden! ;p

    1 decennium geleden
  • Divide

    fact: mijn ouders zijn ook gescheiden 1 bij emmen in de buurt andere Hengelo:] fact: ilovepink

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen