Foto bij Sexual Frustration 98.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • LynnBlack

    hahahaha Yeah Zayn heeft het door...Hij zit nu dus stiekem naast mij...Amy you're out of the game! He's mine go to your dear Harry! ;) muwahahahaha! Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    super snel verder(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    omfg ga verderr <3

    1 decennium geleden
  • Lovato

    Okee, goed opletten nu hea want HIER KOMT MIJN LANGE REACTIE (:
    Okee. Eerlijk. Ik weet niks.
    Maar daar komt nog wel verschil in, als ik eenmaal een beetje aan het babbelen ben komt er geen einde meer aan... dusss (:
    Hoe dan ook, ik vond het echt grappig toen ze tegen die buik gingen praten. Beetje vreemd net alsof ik tegen mn voet ga praten ofzo. En dan zit ik daar zo; 'hoi, voet. Je behoort tot mijn lichaam. Leuk hea ;D'
    Lijkt me gewoon awkward. En ik vraag me trouwens ook af; doet het pijn als je baby je schopt in je buik. Mij lijkt het wel pijnlijk. Het voelt toch ook niet fijn als je een wesp inslikt en die je vanbinnen steekt.
    Oké, stomme vergelijking. Maar het is wel zo(nerd)
    En kijk, ik vind het echt mooi dat Zayn zo zegt; 'heb een fijn leven met krullenmans' als ik haar was had ik gewoon hard gelachen en gezegd; 'komt voor de bakker (;'
    Dat is wel een domme uitdrukking maar NOU EN.
    EN EVEN SERIEUS, MAG IK MET HARRY'S ZOON TROUWEN. En als het een meisje is dan... nou ja, ik ben niet lesbisch, dus dat is jammer. Maar maak er een jongen van en laat me dan met hem trouwen. Ik heet Fieke, maar mijn naam mag je wel veranderen. Het betekent namelijk neuken in het Duits, maar ja, aan de andere kant past dat ook wel weer bij deze story. Als die zoon dan een beetje op Harry lijkt komt hij zo; Hey Fieke, willst du FICKEN? En dan ben ik daar zo van HELL YEAH, baby. En dan niet baby als in koosnaampje. Maar baby als in baby. Want het is dan nog echt een baby. Die al wel kan praten. Wauw. Einstein enzo ^^ SWAG.
    Leeftijdsverschil maakt even niet uit. Veertien jaar verschil kan best. Kijk maar naar Caroline en Harry, dat is zelfs meer ;D
    Ja, ja. Dat is een goed voorbeeld hea.
    Man, ik ben écht heel slim.
    Kijk, ik heb nu al best wel het gevoel dat dit al een redelijk lange reactie is. Maar ik ben écht slecht in schatten
    Dan is het antwoord laten we zeggen 20 miljoen en dan schat ik van; uh, ja, zo veel zal het wel niet zijn. Laten we zeggen 750,000.
    En dan is iedereen van; OHMYGASH, BEN JE SOMS BLOND?
    En dan ben ik van; UH, JA?! DAT ZIE JE TOCH. DUUUUH. OHMYGASH, BEN JE SOMS BLIND?
    Maar altijd als mensen zeggen van; 'ach, dat kan je haar niet kwalijk nemen. Ze is blond.'
    Dan kom ik zo van; 'Uh nee, ik ben niet blond. Ik ben wit. DAT ZIE JE TOCH WEL?'
    Dus ja, ik heb ALTIJD een slim antwoord toch., Behalve als mensen zeggend dat ik bruin haar heb... maar dat zeggen ze nooit dus ja (;
    Ik HOOP dat dit je langste reactie ooit is.
    Ik denk dat ik zelf wel eens langere heb geschreven, want ik ben best goed in lange reacties posten.
    Ik heb nu toch niks te doen... jaa, zielig hea.
    Niet denken dat ik levenloos ben hoor. IK BEN GEEN NO-LIVER.
    Dat zei Pip een keer. Pip is iemand die ik ken.
    Ik ken echt veel mensen met vreemde namen. Ik ken iemand die Adelheid heet. Dat is toch te gek voor woorden?!
    Wie noemt d'r kind nou zo? HET IS EEN VOORNAAM HEA.
    Ja, OKAY. Ik mag niks zeggen. Ik heet neuken. Maar alsnog. Neuken is tenminste leuk. Denk ik.
    Hoop ik.
    Ik ben nog maar veertien weet je... Ik weet niet hoe zoiets is. Daar ben ik nog veeeeeeeeeeeeeeel te klein voor x'd
    Nou ja, Adelheid is ook wel leuk. Weet je wel, veel geld enzo ^^
    Ik hoop maar dat je deze hele reactie gelezen heb, anders voel ik me echt nutteloos.
    En dat is geen leuk gevoel (:
    Dus doe me dat niet aan.
    En meldt het even als dit niet je langste reactie is die je ooit gekregen heb.
    Dan doe ik volgende keer wat meer m'n best.
    Ja, dat kan ik(nerd)
    Mannn, ik vind die smilie ZÓ leuk. Hij lijkt me slim. Slimme mensen zijn leuk.
    Behalve als het jongens zijn. Ik heb liever domme jongens, dan ben ik tenminste slimmer dan zij.
    Slimme jongens zijn echt fucking - oh, wacht, ik weet een goede - FICKING irritant. Dan denken ze dat ze alles beter weten maar dat weten ze niet. DÔH.
    Want ik ben geniaal. Ik heb er zelfs een liedje over gemaakt.
    Oke, oke, oke, oke. Je mag hem horen. Maar niet stelen hea!
    FIEKE DIE IS GENIAAL, GENIAAL, GENIAAL. FIEKE DIE IS GENIAAL, DAT WETEN WE ALLEMAAL! WOEH!
    En het rijmt ook nog eens. Geniaal en allemaal. Ja ja ^^
    Ik weet het. Ik ben goeeeed (nerd)
    Sorry, die smilie moest nog een keer x'd
    Volgende keer zal ik een andere verslavende smilie kiezen okeee?
    Eentje die minder slim lijkt, deze bijvoorbeeld; (baby)
    Over het algemeen zijn baby's niet zo slim. Behalve ik. Ik was al geniaal vanaf de seconde dat ik geboren werd.
    Weet je? Ik zat daar een keer over na te denken hea. Ja, ik weet het, ik denk na over veeeeeeeeeeeeeel rare dingen.
    Maar jongens zijn eigenlijk allemaal al ontmaagd. Tenzij ze keizersnee gehad hebben.
    Maar als je geboren word gaat de jongensbaby - inclusief hun kleine hengseltje - door de vrouwelijke ingang naar buiten.
    Ik dacht ik houd het even netjes hier ^^
    Dus dan hebben die twee uh, geslachten eigenlijk al contact gemaakt. Dus is hij eigenlijk al ontmaagd.
    Ja, dat klopt hea.
    Ik weet het... ik vond het ook al vaag. Lijkt mij dus maar niks om ontmaagd te worden door mijn moeder.
    Niet dan het kan natuurlijk, want ik ben een meisje HEHEHE.
    Maar okeeeeeeeee.
    Ik was al van plan om te gaan stoppen een tijdje geleden, en nu heb ik dat plan ALWEER.
    Dus SAWRY. Nu is het echt klaar. Ik ben moe van het typen, jij waarschijnlijk van het lezen.
    Kroon me even tot leukste en langste reactieschrijver ooit (:
    Want ja, dat verdien ik gewoon.
    ANYWAYSSSSSSSSSSSSSSSSS, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Perturbado

    Ik zal die kudoknop hoogstpersoonlijk een pak rammel geven als Zayn de zak uit gaat hangen, Harry en Amy ruzie krijgen en het kind dan uiteindelijk van Brandon blijkt te zijn. Jamain, ik heb je door. Mag ik de kudoknop nu het ziekenhuis in slaan? [aa]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen