Foto bij Achtendertig

Sorry, Doctor Who en Torchwood consumeren mijn leven op dit moment. Maar laten we eens een beetje vaart in dit verhaal brengen. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Muze

    Nee nee,
    dat is zó fout! Hahah, seriously.
    Je moet echt geen anderen liggen zoenen als je nog steeds verliefd bent op iemand. Komt enkel shit van en is zeer oneerlijk tegenover die ander. Daarbij, als er twee Potters Scorpius zijn lief naar het leven staan zal die het ook snel beu zijn, wat betekent dat Scorp zó weer vrijgezel is en stél dat hij dan realiseert dat hij iets voor Albus voelt de volgende vakantie en hij trekt er eens op uit met Albus en Adam als James hem weer dumpt, en die twee zoenen... Dan zit 'ie diep in de shit.

    1 decennium geleden
  • Cloelia

    Oehlalaaaa (:

    1 decennium geleden
  • Felonys

    aaahwww!! zo schattig! maar bvergeet niet Al dat je nog steeds Scopius leuk vindt en Adam's hart zal brekenals je er met hem vandoor gaat.

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    ... and now I ship Albus/Adam. What the fuck just happened?

    Ik zou nu willen zeggen dat Adam zijn smoel van onze geliefde Albus moet halen, omdat hij al van Scorpius is, maar helaas zou ik dan liegen - Scorpius is tenslotte al bezet. Bezet door één of ander vreemd wicht dat ik wantrouw, al weet ik niet helemaal waarom. Dus, ga je gang Adam, and take good care of him!

    1 decennium geleden
  • Anaklysmos

    Jouw verhaal is gewoon super snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen