Prologue
Ik wilde iedereen nogmaals bedanken voor alle reacties, en voor alle abonnementen. o: Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik er meteen zoveel zou krijgen haha.
Ik geloof dat vele van jullie hoge verwachtingen hebben, dus ik hoop dat ik hieraan kan voldoen o:
Ik weet dat ik beter kan, but you know what they say 'bout the first chapter :x.
Ik geloof dat vele van jullie hoge verwachtingen hebben, dus ik hoop dat ik hieraan kan voldoen o:
Ik weet dat ik beter kan, but you know what they say 'bout the first chapter :x.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
@Newyorker ik denk niet dat het uit Ginny is:)
1 decennium geledenMaar snel verder! ik ben nu al verslaafd:)
Oh wow. Snel verderrrr (:
1 decennium geledenWauw, ik vind deze woorden echt heerlijk om te lezen. Goed en mooi geschreven, en - indien het effectief door de ogen van Ginny gelezen wordt - kent iedereen het verhaal al, enkel vanuit het standpunt van Harry. Daarom is het al meteen spannend, en wil ik onmiddellijk verder lezen. Iedereen wilt namelijk weten hoe deze periode uiteindelijk was voor Ginny! En dat zal ongetwijfeld een prachtig verhaal worden.
1 decennium geleden<3
Snel verder!
1 decennium geledenJe hebt die verwachtingen meer dan waar gemaakt!
Super mooi geschreven!
1 decennium geledensnel verder