Niall Horan - 14
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Omg ga alsjeblieeeeeeeeeeeeeeft snelsnelsnelsnel verder!!!!!!
1 decennium geledenNu haat ik Louis echt zo hard. Laat hem alsjeblieft iets liefs doen, straks ga ik hem ook nog in het echt haten..
1 decennium geledenJGHWNLSEHJVMNDKJRTBFHDCKDRFJCKVJDFMXCXEDF.
1 decennium geledenLOUIS JIJ ACHTERLIJKE FRJNSDUGKFVUREJDFLUCREHNDTKLFCX4RNDEFWD RANDDEBIEL.
OMG, IK BEGIN NU ECHT BOOS TE WORDEN HOOR.
IK KOM OOK DAARHEEN, EN DAN KOM IK JE EVEN EEN LESJE LEREN.
SERIEUS MAN, GA NIET ZO PRATEN.
EN WAT ZOU ER MIS ZIJN MET NIALLER ALS HIJ HOMO ZOU ZIJN.
NEE DIT KAN IK NIET ZONDER CAPSLOCK TYPEN, MAAR NU BEN JE ECHT TE VER GEGAAN.
ALS IK SOPHIE ZOU ZIJN HE, IK ZOU NIET EENS MEER VOOR JE KIEZEN.
HIJ IS EEN VAN JE BESTE VRIENDEN, HIJ IS EEN VAN JE FACKING 4 BROERS ZOALS JE ALTIJD ZEGT.
oke, nu ben ik pissed.
en haat ik Louis echt even hoor.
normaal niet, normaal hou ik net zo veel van Louis als van de rest van de jongens, maar nu vind ik dat hij zelf beter uit One direction kan stappen.
Oke en nu ben ik toch weer een beetje vrolijk, ondanks dat mijn kop ook voorkomt in dat oh zo leuke *kuch* filmpje.
snel verder babes, en Louis mag niet meer een bitch zijn.
xx
LOUIS JIJ.. dsfgdgdfsfsd gdfg LUL
1 decennium geledenNee hij mag niet gemeen doen tegen Niall
dus doe maar snel verder en maak hem weer lief ! <3