Foto bij 26

Niall Horan


Glimlachend zat ik in de auto terug naar huis tot me allissa te binnen schoot. 'o fuck. louis stop.' riep ik plotseling. Iedereen keek me raar en vragend aan. 'midden op de weg?' vroeg louis met een grijns. ' nee. kan je me afzetten bij allissa?' vroeg ik zacht bang voor hun reactie. Louis knikte alleen en nam de bocht richting allissa. Ik mijn ooghoeken zag ik harry mij bang aankijken. 'harry. asjeblieft stop met zo naar mij kijken. Ik word zenuwachtig van je.' mompelde ik chagarijnig na zijn opmerking van vanmiddag was ik best wel boos op hem geworden ik dacht dat hij degene was die mij het beste begreep maar dat had ik verkeerd gedacht. Ik snapte gewoon niet waarom hij nou zo lullig moest doen. Ik dacht dat hij me wou steunen in deze tijd. Ik voelde een hand op mijn schouder rusten. 'nialler we zijn er.' zei liam die mij uit mijn gedachten haalde. Ik knikte zachtjes en opende de auto deur. 'dankje dat je wou stoppen lou. Ik zie jullie vanavond wel. byee. ' zei ik en stapte uit. Ik zwaaide nog een keer en liep naar de voordeur. Ik was bang hoe ze zou reageren. Boos? Blij? Ik drukte met mijn vinger op de deurbel en stond zenuwachtig op mijn benen te wiebelen. Ik hoorde wat geschreeuw achter de deur wegkomen en werd nog zenuwachtiger. Ik zag een man boos de deur openen ' en wie ben jij?' hoorde ik een oudere man roepen terwijl hij in de deur opening stond. Hij zag er slordig uit en had een bierflesje in zijn handen. 'niall meneer. Ik kom voor.. allissa?' zei ik stotterend. 'ALLISSA?' riep de man. Ik zag allissa snel naar beneden rennen tot ze mij zag stond ze stil ik zag dat ze weer wou omdraaien. 'allissa wacht! laat me 5 minuten praten. Asjeblieft?' smeekte ik. Ik zag haar door lopen. ze wou me niet. wat dacht ik ook. Ik was zo dom dat ik dacht dat ik een kans bij haar maakte. 'allissa! please give me 5 minuts.'smeekte ik terwijl er een traan mijn ooghoek verliet.

Sorry dat ik zo lang duurde maar ik ga vanaf nu weer elke dag proberen te schrijven. het spijt me zo erg dankje voor de abo's die bleven $: ik schaam me echt maar veel thuis problemen waren genoeg even. xx

Reageer (2)

  • aniek1313

    Verder:o
    En Niall moet beter worden en met Allissa krijgen(H)_(H)

    1 decennium geleden
  • Salute

    Poor Niall :(
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen