Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Ahw! Sweet! Haha, snel verder!
En dan wordt Paul verliefd op haar. Hahaha grapje! Dat vind ik iets te sick ^^ Snel verder babe! We willen Eleonor er dan natuurlijk ook in!
Het enige wat ik kan zeggen is: <3333333333 Ik hou echt zo veel van je verhaal! Echt zo goed!
dankjedankjedankje voor je berichtje:) geweldig hoofdstukje, maar ik had ook niet anders verwacht:) snel verder!!
tjah 5 jongens in 1 huis, daar kan je wel zo'n dinge aantreffen! Nog maals: Je schrijft super geweldig mega awsome nice!!
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (57)
Ahw! Sweet! Haha, snel verder!
1 decennium geledenEn dan wordt Paul verliefd op haar.
1 decennium geledenHahaha grapje! Dat vind ik iets te sick ^^
Snel verder babe! We willen Eleonor er dan natuurlijk ook in!
Het enige wat ik kan zeggen is: <3333333333
1 decennium geledenIk hou echt zo veel van je verhaal! Echt zo goed!
dankjedankjedankje voor je berichtje:)
1 decennium geledengeweldig hoofdstukje, maar ik had ook niet anders verwacht:)
snel verder!!
tjah 5 jongens in 1 huis, daar kan je wel zo'n dinge aantreffen!
1 decennium geledenNog maals: Je schrijft super geweldig mega awsome nice!!