Foto bij OO3.

Sorry voor het niks activeren gisteren. Ik had een heel stuk getypt, ging even wat drinken pakken, en toen ik terug kwam... zat mama op de computer. Natuurlijk had ze Q ook weg geklikt, en kon ik weer helemaal opnieuw beginnen, verdorie.

x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (80)

  • Effloresce

    OMG , die tweet, geweldig !
    amazayn ^^

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    aboaboaboaboaboaboaboabo!!! Waaarom skip ik juist de goeie verhalen altijd?? echt ik dacht weer eens, nee deze story ga ik niet lezen al weet ik dat ze super goed schrijft het lijkt me geen geweldige story.. dus ik kom m telkens in de top tegen bedenk me dat het misschien wel echt een leuke story moet zijn, dus begin te lezen en ja hoor daar ga ik weer.. Mijn verslaving aan jouw schrijfstijl komt weer omhoog :)
    En de humor die je in dit verhaal gebruikt is gewoon geniaal! Het is niet zo dat je heel hard probeert grappig te doen, maar je leest er gewoon zo overheen en leest dan ineens grappige dingen;) you get it?
    Anyways het is gewoon echt weer een geweldige story, wat ik dus niet verwacht had.. Wat ik wel verwacht had was dat het geweldig geschreven zou zijn en geloof me dat is het!
    Snel verder want zoals ik al zei ik ben weer verslaafd :) aargh nu ben ik dus aan twee van je story's verslaafd... Dat betekend dat jij gewoon super veel moet schrijven :D

    1 decennium geleden
  • ZIALLxNIAM

    omygaaaaaaad
    snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • StarNiall

    Omg je moet echt meer schrijven dit verhaal is zo awesome.:3
    X

    1 decennium geleden
  • Action

    omfg, je schrijft fucking mooi! snel verder. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen