Foto bij OO1.

Nou, daar gaan we dan, hier is deel 1! Ik hoop dat ik jullie fantastische abo's nu niet allemaal wegjaag met het begin alleen al :Y)

In ieder geval, wat ik nog even wou zeggen was dat de proloog inderdaad van Almost Lover vandaan kwam! A Fine Frenzy is een geweldige inspiratie. Normaal zou ik nooit zomaar een tekst kopiëren voor mijn verhalen, maar aangezien dit slechts een proloog is en mooi kan aangeven wat je kunt verwachten van het verhaal, heb ik er voor gekozen om dat een keer wel te doen. Nou ja.

Veel plezier & ik hou van jullie.

x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (63)

  • Bershka

    nouja zeg !

    1 decennium geleden
  • xHappyHoran

    Nouu als ik 1D verhalen lees zit ik altijd met tranen in mijn ogen, niet omdat de schrijvers dan zo goed schrijven, maar omdat ik ze ook een keer wil ontmoeten! Ik ben jaloers op Goodrem! maar bij jouw story zit ik gewoon met tranen in de ogen omdat je zo goed schrijft! En stomme bewaker..

    (huil)

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    stomme bewaker
    en waarom heeft iedereen hier ooit beroemde mensen ontmoet??

    leuke story
    word mijn engls meteen wat beter

    1 decennium geleden
  • Herondales

    En toen ik Liam vertelde dat ik stroopwafels voor hem gekocht had, ik hoor het gewoon nog steeds in mijn hoofd hoe hij toen ging van: "Ahw." echt serieus, met zijn sexy stem hahaha. Omg <3. Sorry. Ik was echt verliefd op hem vanaf dat moment.

    1 decennium geleden
  • Herondales

    Dit doet me denken aan toen ik 5 oktober met Harry en Liam 'kletste', hahaha. Het enige wat ik tegen Liam zei was: "Can I take a picture with you?" en: "We bought stroopwafels for you." en tegen Harry zei ik: "Can I take a picture with you?", "I love you." -hahahaaha omg- en "Thank you!" terwijl een irritante bewaker me wegtrok. En tegen Zayn had ik nog gezegd: "I LOST MY PICTURE!" en toen keek hij echt zo van: "Ik heb geen idee waar je het over hebt." hahaha. maar dat kwam omdat Niall hem van me afgepakt had toen ik nog in discussie was met de bewaker bij Liam, omdat die niet wou dat ik hem op de foto ging. TERWIJL LIAM HET ALLEMAAL PRIMA VOND. Gemeen hea? Maar toen was ik toch nog op een scheve foto gegaan met Harry, hehe. Oké, interessant allemaal haha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen