32!!!!!!! Sorry dat ik er niet zoveel heb gemaakt deze week, maar internet valt steeds uit =(

Je bent blij dat je nog eens met je vriendinnen hebt gepraat, bij hun kan je alles kwijt, je kan ze altijd vertrouwen en Tom is helemaal een schat, hij wil je altijd helpen zelf als hij ver weg is. Amber: HALLO KAREN!! Jij: Huh.. wat? Yasmine: Was je weer in gedachten? Jij: En waar dacht ik dan aan? Yasmine: Aan je sexgod! Jij: Hoe raad je t toch Jullie lopen lachend de kamer van je moeder in. Je moeder ligt in haar bed, als ze ziet dat je lacht verschijnt er ook een lach op haar gezicht. Je moeder: Dag meiden! Leuk dat jullie er zijn. Jij: Gezellig =) Je moeder: De dokter vertelde me dat ik vanmiddag chemotherapie heb, waarom ga je niet iets leuks doen? Jij: ik weet niet, kan ik niet beter bij jou blijven. Je moeder: een beetje afleiding is goed, ga maar iets leuks doen. Jij: Oke dan, zullen we gaan winkelen? Amber&Yasmine: JA.

Je moeder: Hier heb je wat geld, veel plezier! Jij geeft je moeder een zoen op haar wang en bedankt haar en loopt weg met je vriendinnen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • CxLovesxTom

    verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Escritura

    volgende!

    1 decennium geleden
  • JolienHoran

    Verder !

    1 decennium geleden
  • blaCkbitCh

    Ik zou ze een klap verkOpen!!
    maareeh,, verder please!!

    xxx LL.auraa <3

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    Ö ik zou ze uitdissen:PxD ME LIKE DAT A LOT
    ghehe vin ut altij leuk om mensjes voor paal te zetten:P
    und Und Ö Nu Wel Snel Verder Eaaa

    Xuss daahaag lieb

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen