Foto bij O12.

Hij draait zich snel om met de twee cola's en loopt naar me toe. Ik word overdondert door de pas die hij bij heeft, hij lijkt zo cool. Hij lijkt lijkt op de beat van het liedje dat in de bar draait te stappen, maar negeert dat feit.
Hij gaat snel en kordaat over me zitten, schuift het flesje zonder emotie naar me toe en drinkt zonder naar me op te kijken van zijn rietje.
Ik wil hem vragen wat er is, ik moet hem vragen wat er is. Ik slik tijdelijk mijn woorden in, want hij praat.
"Dus, over 22 minuten staan Niall en May hier." zegt hij strak.
"Het plan is water dicht." zeg ik als een snelle reactie, we praten zonder enige emotie.
"We mogen enkel niet gezien worden, ik weet het." zegt hij voor ik het kan zeggen. Het is stil, het leek alsof alles gezegd was, maar miljoenen woorden zwerven tussen ons door.
Wat is er? Wat is er? Wat is er? Wat is er? Wat is er? Wat is er?
Dat is de vraag die mij dwars zit, ik kijk op van mijn cola, door het raam en zie Niall ijverig en veel te vroeg ariveren, ik negeer het en draai met naar Harry.
"Wat is er?" ik voel hoe mijn stem zachter was en nu al mijn emoties toonde, het waren er niet veel goede, maar ook geen kwaadheid. Het leek meer op een zieke vorm van zelfmedelijden.
"Wat er is?" vraagt hij snel terug, niet nadenkend over zijn coole image dat hij al heel de tijd over zich heen had.
"Louis! Je hebt mijn gesprek met May gehoord. Doe niet belachelijk." De coolheid in zijn stem en in zijn houding is terug, maar zijn ogen zeggen het totaal tegenovergestelde en zijn handen friemelen aan zijn vest.
Ik kijk naar mijn eigen handen, die ook niet bepaald stil zitten. "Ja.. Ik.." Mijn blik glijd over Harry en zie achter hem Niall en Amy elkaar begroeten.
"Ze zijn er!" zeg ik haastig en ik wijs subtiel in de twee hun richtig. Hij zucht, schudt zijn hoofd, maar kijkt dan geïnteresseerd om. "Goed.." mompelt hij.
We gaan wat dichterbij zitten en luisteren of we hem kunnen horen.
"Dankje voor je sms." hoor ik May zwijmelen, ze kijkt recht in zijn ogen.
"Welke sms? Jij sms-te mij." grijnst hij terug in haar richting, ze kijkt even verward maar kijkt dan verwoed in het rond.
Shit. zij heeft zo snel dingen door.
Ze kijkt in mijn en harry's richting en doorboort me met haar blik. "Kijk, als je hier niet wil zijn Niall. Dan begrijp ik dat goed. Het waren Louis en Harry.." zucht ze.

Reageer (6)

  • Huoriel

    Amy? Het is May toch? hahah.

    1 decennium geleden
  • ardjan

    vewduwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    Aah jammer dat ze t door heeft hahha snel verdiuuur

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Naaawww. Jammer. :c
    Snelverder!x

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    aaaah verder! <'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen