Foto bij W72

Pff, mijn pols doet al een paar dagen zeer dus ik kan ni schrijven en moeilijk typen
én nu ben ik sinds gisteren mijn stem nog kwijt ook.
hoe moet ik nu nog praten met iemand zonder laptop???

By the way, slecht nieuws mensjes, vanaf zondag komen er tijdelijk minder hoofdstukjes, zit een beetje vast met deze story. Er staat nog heel wat op mijn laptop, maar er is een gat van een paar hoofdstukken (een paar weken in het verhaal). Als mijn pols zondag beter is probeer ik meteen door te gaan, maar ik kan niets beloven :S

“Juf Faragonde, juf Faragonda!”
Faragonda werd wakker.
“Huh, wie is daar?”, vroeg ze.
“Wij!” Chatta en Digit fladerden voor haar gezicht. Faragonda was meteen klaarwakker.
“Is er iets met Bloom?”
“Ze kleurde groen in haar slaap en ze vecht tegen de doorns.” Faragonda stond op.
“Ik ga er meteen heen. Wie is er nu bij haar?”
“Griselda”, zei Digit.
“Goed. Digit, ga terug en zeg haar dat ik eraan kom. Chatta, ga kijken of Flora wakker is. Als ze wakker is zeg je haar dat ze naar Bloom moet, anders laat je haar slapen en kom je zelf onmiddellijk terug naar Bloom.” Digit en Chatta vlogen meteen weg. Faragonda activeerde het veiligheidsschild rond de school, en ging zelf ook naar Bloom.

“Faragonda, ze ligt hier al een kwartier te vechten”, zei Griselda zenuwachtig.
“Dat ziet er niet goed uit”, zuchtte Faragonda. “Maar ik ben bang dat we moeten wachten tot ze wakker is. Ik heb Chatta gevraagd om te kijken of Flora wakker is, maar gezien het feit dat ik haar een slaapdrankje heb gegeven heb ik daar mijn twijfels bij.”
“Flora moet rusten, Faragonda”, zei Griselda verwijtend.
“Ze is de enige die kan helpen. De planten kunnen haar vertellen wat er aan de hand is.”
“Goed dan”, zuchtte Griselda.

Chatta kwam aangevlogen:
“Flora komt eraan. Ze voelde al dat er iets mis was.” Niet veel later verscheen Flora inderdaad. Ze keek verbaasd naar de spartelende Bloom.
“Wat is er gebeurd?”
“Geen idee. Haar huid kleurde plots groen terwijl ze sliep.” Griselda vertelde wat er gebeurd was. Flora knikte, stak haar hand door de tralies en legde die op de doornstruik.
“Dat dacht ik al, een zware nachtmerrie. Over haar ouders en de Trix, voor zover ik begrijp. We moeten haar wakker maken.” Faragonda knikte instemmend. Flora liep de kooi in en ging op Blooms bed zitten. “Bloom, hoor je me? Wordt wakker, Bloom, er is niets aan de hand.”
“Is dat niet gevaarlijk, Flora?”, vroeg Griselda angstig.
“Niet zolang de doornstruik haar werk doet”, zei Flora kalm. Na een tijd werd Bloom wakker. Ze stopte met vechten en kalmeerde. “Gaat het?”, vroeg Flora vriendelijk.
“Nachtmerrie”, mompelde Bloom. “De Trix hadden de ouders van mij en Sky gevangen.”
“Het was maar een droom, ik weet zeker dat alles in orde is met hen”, suste Faragonda. Bloom knikte gerustgesteld.
“Ik ga maar weer slapen”, zei Flora, en stond op.
“Sorry”, mompelde Bloom.
“Jij kan er niets aan doen, Bloom”, zei Faragonda vriendelijk. Bloom knikte. Faragonda en Flora vertrokken weer.
Bloom viel opnieuw in slaap, nog steeds in bloemen gewikkeld. Ze sliep niet echt goed, maar het was beter dan niets. Flora kreeg nog een slaapdrankje van Faragonda, en sliep de rest van de nacht redelijk rustig.

Reageer (3)

  • aniek1313

    Snel verder, en sterkte met je pols.
    Ik ga morgen of overmorgen weer verder met mijn story.
    Ik heb namelijk 2 gekneusde vingers en kanmmaar met 1 hand typen en dat gaat niet snel:$

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    Als je al niet meer rustig kan slapen zonder in een monster te veranderen...

    Ik hoop dat je pols snel beter is (Lees als: snel verder ;))

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen