114.
Ik denk erover na om dit verhaal uit te gaan geven.. Doen/niet doen? Omdat ik 15 ben mag ik nog niet zelfstandig dit doen, en moet ik mijn ouders om toestemming vragen.. Ik heb eigenlijk geen zin om mijn ouders te vertellen dat ik dit soort verhalen schrijf.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (24)
Ik vind het moeilijk, ik vind het echt een fantastisch verhaal en ik zou zeggen geef m uit, maar dan komt je leeftijd. Als het uitkomt, hoe oud je dan ook bent..er is een kans dat je ouders op een dag in de winkel staan en zeggen..he dat is onze dochter dr naam die daar op t boek staat? en dan weten ze uiteindelijk alsnog waar het over gaat.
1 decennium geledenJe zou misschien ook wel lang moeten zoeken tot een uitgever je boek wilt uitgeven, maar dan zeg ik dat je gewoon niet moet opgeven want als je dit echt wilt gebeurt het ook..misschien niet nu maar over een paar jaar succes
ik snap je punt helemaal, ik zou ook niet willen dat me ouders zoiets zouden gaan lezen (commentaar enzo). maar ze zullen wel inzien dat je echt GEWELDIG kan schrijven!
1 decennium geledenhoe oud moet je zijn om een boek uit te kunnen geven?
ik zou het echt zooooo gaan kopen:D
snel verder he!
xx
Omg ga verdeer. En doeen
1 decennium geledenaaaaahw
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!!!!!!
Dat is wel een goede oplossing (: Hanne komt gewoon logeren (:
1 decennium geledenIk zou het ook niet echt prettig vinden om zoiets aan mijn ouders te moeten vertellen. Dus wat dat betreft zou ik het niet doen..
Maar als je het er voor over hebt, is het natuurlijk wel heel gaaf als het zou lukken om het uit te geven (:
Snel verder <3