Foto bij Thirty.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Jerauhl

    Ik vraag me op dit moment echt af waarom ik deze story nog nooit heb gelezen? Het is zo ontzettend mooi, en ik kan niet eens verder met de epiloog aangezien mijn zicht wazig is van de vele tranen die op dit moment over mijn wangen rollen. Het is echt zo geweldig en ik ben gewoon echt sprakeloos.. wauw..

    1 decennium geleden
  • Swaggybieber

    Ik heb dit hele verhaal nu in anderhalf uur gelezen. In het begin zei iedereen ' het mooiste verhaal op Q' ik was het daar niet mee eens toen. Maar hoe verder ik kwam hoe meer ik het er mee eens was. Bij het vorige hoofdstuk rolde er 2 tranen over mn wangen, en bij deze hielden ze maar niet op met komen. Serieus dit is een super mooi verhaal, niet zo standaard als alle anderen, deze is speciaal.
    Nog nooit heeft een verhaal op Q me zo laten huilen..
    Echt prachtig!
    x

    1 decennium geleden
  • MissRichelle

    serieus dit is egt een mooi verhaal ik ben egt zo hard aan het huilen niet normaal ik heb het hele verhaal in een keer gelezen en kon niet stoppen met huilen de laatste 3 hoofstukken je bent egt goed

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    \Omg! echt kippevel! Zit hier gewoon bijna te huilen! (ik huil niet zo snel dus dit is al heel wat!) (h)
    Echt super story!!

    1 decennium geleden
  • JelenaB

    Ik ben hier nu keihard aan het huilen.
    Ik kan het gewoon niet geloven.
    Je schrijft zo mooi ik zat helemaal in het verhaal net of het echt gebeurt was.
    Gewoon prachtig niet normaal!
    Beste verhaal op quizlet zonder twijfel!!!
    <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen