Foto bij Thirty.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • rauhling

    Altijd dacht ik dat als users zeiden, dat ze huilden bij een verhaal dat het niet waar is. Maar ik zit nu zelf te huilen. Dat stukje waar Pattie in elkaar zakte kwamen de eerste tranen, ik kreeg kippenvel. En bij dat stukje van de fans.. De tranen stroomden over mijn wangen, niet normaal. En ik had kippenvel, zo'n kippenvel had ik nog nooit gehad tot nu toe. Ik verklaar je nu officieel tot de beste schrijfster ooit, want nog nooit heeft iemand me laten huilen door een verhaal.

    xo'

    1 decennium geleden
  • Lauraela

    dit is het enige hoofdstuk dat ik heb gelezen, maar je schrijft prachtig, en ik huil nu serieus.

    1 decennium geleden
  • niggarauhl

    ik ben dus echt heel hard aan het huilen nu he. je schrijft echt zó mooi

    1 decennium geleden
  • Carrothead

    ohja nog een ding, ik hoop dat die dochtet zelfmoord pleegt; de verdiende loon voor die gouveneur.

    xx

    1 decennium geleden
  • Carrothead

    ik zit hier zo hard te huilen. jezus egt niet normaal, ik ben blij dat ik boven zit want mn moeder zou zich dood geschrokken zijn als ze mijn gezicht gezien had. dit is zoo goed geschreven, het raakt me egt heel erg. en ik weet dat ik nu heel erg als een watje klink; huilen om een verhaal, maar ik leef egt mee met die mensen.

    xx egt heel goed geschreven!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen