Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • iCarrot

    Echt zo bedankt voor dit geweldige verhaal. Dit is echt het beste verhaal dat ik op quizlet heb gelezen! Jij schrijft echt zo echt en zo mooi, dat je er helemaal mee in leeft! Al die slapeloze nachten van jou, waren het echt waard want dit was gewoon geweldig. Eigelijk heb ik hier echt geen woorden voor want jij schrijft geweldig! Je moet hier echt iets mee gaan doen, want jij hebt zo veel talent!

    1 decennium geleden
  • Nitori

    Wohriwhwi.
    Dit verhaal was en is echt te awesome!
    Ik ben jaloers op je schrijfstijl en dat jy het klaar krijgt om een verhaal af te maken. Dat lukt mij bijna nooit D;
    Anyway, dit kleine verhaaltje wat je typte liet me helemaal glimlachen om een of andere reden, en dat moest ik ook toen ik las dat Máxim was neergeschoten en niet Charlie of Harry.
    Sirieus, ik ga dit echt missen.
    <3333'

    1 decennium geleden
  • periphery

    Jij bent ook ontzettend bedankt. Nog wel meer dan wij!
    Ik leefde mee met Charlie en stelde me alles tot in de kleinste details voor. Ik beleefde haar emoties zoals ik nog nooit de emoties van personages heb gevoeld. Ik huilde als er weer iets misging. Ik las met een glimlach door de passages waarin alles rooskleurig was heen, en glimlachte nog harder als Harry weer iets liefs zei of deed.
    En ik genóót ervan om dat allemaal te doen.
    Dit is een van de mooiste en realistische verhalen die ik tot nu toe al heb gelezen op Quizlet.
    Ik denk niet dat ik ooit nog zo'n fantastisch verhaal als dit tegenkom.
    Eerlijk waar: dit was práchtig. Jij schrijft práchtig.
    Doe er iets mee, meid, je hebt echt ontieglijk veel talent.
    <3

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    We houden ook van jou
    Jij bedankt om voor ons te willen schrijven.
    Het was echt één van de beste 1D verhalen die ik ooit heb gelezen <3

    1 decennium geleden
  • 1864

    Het was een fantastisch verhaal. Je hebt het schitterend neegezet (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen