Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Zayniac

    Wow. Ik besef nog steeds niet dat het is afgelopen. Dit verhaal deed me echt wat. Ik kan maar niet omschrijven hoeveel ik van dit verhaal houd. Ik vind het einde echt prachtig en ik wil je bedanken uit de grond van mijn hart voor het schrijven van dit verhaal. <3

    1 decennium geleden
  • Frappucino

    Nee, jij bedankt. Voor het steeds een beetje mooier maken van onze dag. <3

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    Echt, dit verhaal was gewoon prachtig.. Meer woorden heb ik er niet voor.. En ja, ik vind het heel erg jammer dat dit verhaal nu afgelopen is, ik geloof dat dit het beste 1D-verhaal is dat ik ooit heb gelezen! En ik ga zeker bij je andere stories kijken, ik weet bijna zeker dat ik daar minstens één van ga lezen, want jij bent zo'n goede schrijfster! Ik weet zeker dat je in de toekomst heel succesvol kunt worden met boeken en zo =).
    Wij houden ook van jou! Xxxx.

    1 decennium geleden
  • iAudeo

    Wow, zit hier met tranen in mn ogen omdat het afgelopen is. ik had niet verwacht dat ik zoo gehecht kon raken aan een story, een story waar ik elke dag op keek, of er een nieuwe hoofdstuk was. Het is echt een super verhaal en je zou wat met jouw talent moeten doen, niet alleen op Quizlet. ik vind echt dat je een x een boek moet schrijven, omdat je alles zoo goed beschrijft en zoo realistisch schrijft. en ik zou zeker weten in de rij staan om jouw boek te kunnen kopen.
    XX<3 Lots of love

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    Dit was gewoon een prachtig verhaal! Meer woorden zijn er niet nodig.
    Prachtig.Sprakeloos gewoon. Vanavond begin ik gewoon is van in het begin helemaal overnieuw. Want je kan het net als ik met sommige boeken he 20 keer lezen en het nog met dezelfde intresse lezen.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen