Foto bij THE END

Dit is dan toch het einde van dit fantastische avontuur met Kittie. Dit is ook gelijk het allerlangste hoofdstuk ooit, maar ik houd niet van klein eindigen.. Ik bedank iedereen voor het lezen van deze story en mogen jullie nog van mijn vele andere stories gaan genieten, want ik beloof jullie, na deze, zullen er nog vele volgen!
Toch hier boven nog een plaatje om een beetje te inspireren. Kittie was op het begin een erg verlegen meisje en misschien niet al te zeker om zich zelf. Toch heeft zij het weten te redden en er een hele nieuwe knappe vriendengroep en familie op na gehouden. Ze is altijd zichzelf gebleven, dit hele verhaal lang. Natuurlijk verplaatsen wij ons graag in dit sprookje, op het einde wilt iedereen de plaats van haar wel innemen. Toch, sprookjes bestaan niet, maar je kan zelf wel een sprookje maken van jouw eigen leven. Ook al zal de eerste de beste jongen die je tegen komt niet gelijk op Jake, Seth of Matt lijken, toch kan jij voor een groot deel jouw eigen geluk maken. Dat gaat vooral door jezelf te zijn en in jezelf te geloven.
Geloof in jezelf en misschien maak jij dan ook nog wonderen waar!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • IHaveNoLife

    Neeeeeeeeeeeee ik wil dat je een vervolg maakt je wilt geen levende zombievampierenwolf voor je deur(dat ben ik) want anders dwing ik je u huuu ik dwing je Xd
    NEE maar effe serueis wrm maak je geen vervolg pleasseeeeeeeeeeeeeeeeeeessssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Super!
    Echt een super mooi verhaal <3
    Ik heb er echt van genoten, van al je stukjes. Telkens als er weer een berichtje van jou in mijn inbox verscheen moest ik lachen. Geweldig verhaal gewoon!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Puddingvork

    wauw ik hou van zulke stukjes (:

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Omg, super!! :D
    Leah & Eduardo ^^.. ghehe, komt me bekend voor ;p

    1 decennium geleden
  • Indietro

    Dit was echt een van de BESTE story's EVER!!
    Ik houd zoo van dit verhaal. Dat ik vervolgen wil. Keer op keer op keer op keer. :(
    Maar dat kan helaas niet :S
    Ik ga zeker je andere story's lezen!!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen