Foto bij THE END

Dit is dan toch het einde van dit fantastische avontuur met Kittie. Dit is ook gelijk het allerlangste hoofdstuk ooit, maar ik houd niet van klein eindigen.. Ik bedank iedereen voor het lezen van deze story en mogen jullie nog van mijn vele andere stories gaan genieten, want ik beloof jullie, na deze, zullen er nog vele volgen!
Toch hier boven nog een plaatje om een beetje te inspireren. Kittie was op het begin een erg verlegen meisje en misschien niet al te zeker om zich zelf. Toch heeft zij het weten te redden en er een hele nieuwe knappe vriendengroep en familie op na gehouden. Ze is altijd zichzelf gebleven, dit hele verhaal lang. Natuurlijk verplaatsen wij ons graag in dit sprookje, op het einde wilt iedereen de plaats van haar wel innemen. Toch, sprookjes bestaan niet, maar je kan zelf wel een sprookje maken van jouw eigen leven. Ook al zal de eerste de beste jongen die je tegen komt niet gelijk op Jake, Seth of Matt lijken, toch kan jij voor een groot deel jouw eigen geluk maken. Dat gaat vooral door jezelf te zijn en in jezelf te geloven.
Geloof in jezelf en misschien maak jij dan ook nog wonderen waar!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Chicary

    Last Friday Night was ik daarnet nog vergeten toe te voegen! Die staat nu ook bij mijn nieuwe stories! En natuurlijk ben ik nog met Who killed the president bezig, de schrijfstijl is in hoofdstuk 15 iets meer verandert naar deze schrijfstijl van dit verhaal! :3 Het werd namelijk saai xD
    Nu ga ik lekker op vakantie! Ik hoop dat jullie nog een geweldige vakantie hebben! :3
    Doei! Allemaal! En nog steeds bedankt! Als je dit leest, ben je toch nog tot het einde van de pagina gekomen xd
    Xx Chi

    1 decennium geleden
  • IrishNialler

    (huil)(huil) ik zit met tranen in mijn ogen wat een verdomd mooi hstukkje.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen